اطلاعیه راهنمای ثبت نام دانشجویان ورودی آزمون سراسری سال 1397 دانشگاه بزرگمهر
به نـام خـداوند لـوح و قلـم حقیقت نگـار وجود و عـدم
خدایی که داننده ی رازهاست نخستین سرآغاز آغازهاست
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
جهت دریافت فایل Pdf راهنمای ثبت نام دانشجویان ورودی آزمون سراسری اینجا را کلیک نمایید
--------------------------------------------------------------------------------------------------
راهنمای ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 98-1397
دانشگاه بزرگمهر قائنات
مقطع کارشناسی پیوسته دوره های روزانه و نوبت دوم (شبانه)
به پذیرفته شدگان توصیه می شود مطالب این اطلاعیه را با دقت مطالعه نمایند
ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1397 دانشگاه بزرگمهر قائنات به اطلاع می رساند ثبت نام و تشکیل پرونده در دو مرحله صورت می پذیرد:
مرحله اول )ثبت نام الکترونیکی(
به صورت غیر حضوری ( اینترنتی) از روز شنبه مورخ 1397/06/24 لغایت سه شنبه مورخ 1397/06/27
پس از ورود به وب سایت puya.buqaen.ac.ir از لینک مربوطه که در شکل زیر قابل مشاهده است جهت
دریافت شناسه کاربری اقدام نموده و سپس وارد سامانه شوید.
توجه: اگر در دریافت شناسه کاربری با خطا مواجه شدید، با کد ملی بدون صفر ابتدایی، مجددا تلاش کنید.
حال پس از ورود به صفحه اصلی از منوی سمت راست، به قسمت پرونده --> اطلاعات شخصی رفته و اطلاعات خود را به ترتیب کامل کنید.
دانشجویان توجه داشته باشند اطلاعات خواسته شده را به طور دقیق در تمامی صفحات ( 7 صفحه) تکمیل و پرینت تایید شده نهایی را دریافت نمایند
پذیرفته شدگان لازم است مدارک ذیل را اسکن و در پایگاه اینترنتی دانشگاه بارگذاری نمایند:
- اسکن کارت ملی
- اسکن کلیه صفحه شناسنامه
- اسکن عکس 4×3
- اسکن مدرک دیپلم
- اسکن مدرک پیش دانشگاهی
- اسکن گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید
قبل از ارسال فایل مدرک دقت نمایید که:
- فایل مدرك از وضوح کافی برخوردار باشد .
- در صورتیکه جهت فایل افقی نیست، قبل از ارسال جهت فایل را اصلاح کنید .
- حاشیه اضافی تصویر مدرك را قبل از ارسال حذف نمایید.
- اندازه فایل باید کمتر از 500 کیلو بایت و با فرمت image/jpg باشد.
ضمناً در زمان ثبت نام الکترونیکی می بایست مبلغ 150.000 ریال به صورت الکترونیکی از طریق لینک مربوطه به وسیله کارتهای عضو شبکه شتاب بابت صدور کارت دانشجویی پرداخت شود.
دانشجویان دقت داشته باشند که بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی باید 2 برگ پرینت نهایی ثبت نام به همراه 1 برگ پرینت فرم تکمیل شده پایش سلامت روان و جسم را درهنگام ثبت نام حضوری به همراه خود داشته باشند .
داوطلبان محترم درصورتی که در هنگام ثبت نام با مشکلی مواجه شدید می توانید با ایمیل info@buqaen.ac.ir مکاتبه نمایید و یا با تلفن دانشگاه 05631006000 - داخلی 602 تماس بگیرید
مرحله دوم )تحویل مدارک(
کلیه پذیرفته شدگان که مرحله اول ثبت نام الکترونیکی را انجام داده اند لازم است طبق برنامه زمان بندی اعلام شده درروز شنبه 1397/06/31 لغایت دوشنبه 1397/07/02 با در دست داشتن اصل مدارك مشروحه ذیل جهت تشکیل پرونده به دانشگاه مراجعه نمایند لازم به ذکر است ثبت نام الکترونیکی در روزهای ثبت نام حضوری نیز امکانپذیر خواهد بود :
برنامه زمان بندی ثبت نام حضوری از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 98 - 1397
تاریخ ثبت نام حضوری |
رشته تحصیلی |
ساعت مراجعه |
شنبه – 1397/06/31 |
|
صبح 8 لغایت 11:45 ظهر 12:45 لغایت 15 |
یکشنبه - 1397/07/01 |
|
صبح 8 لغایت 11:45 ظهر 12:45 لغایت 15 |
دوشنبه – 1397/07/02 |
|
صبح 8 لغایت 11:45 ظهر 12:45 لغایت 15 |
به پذیرفته شدگان اکیداً توصیه می گردد از کلیه مدارک ارائه شده به حوزه ثبت نام یک سری کپی تهیه و نزد خود نگه دارند.
مدارک لازم برای کلیه پذیرفته شدگان جهت تشکیل پرونده:
- پرینت کد رهگیری مربوط به تایید ثبت نام غیر حضوری )اینترنتی 2 برگ(
- پرینت فرم تکمیل شده پایش سلامت روان و جسم (1برگ(
- پرینت قبولی در آزمون سراسری سال 1397 (از طریق سایت سازمان سنجش(
- مدارک تحصیلی مطابق جدول ذیل :
- اصل شناسنامه و 4 برگ تصویر از تمام صفحات آن
- اصل و 4 برگ تصویر کارت ملی
- عکس 4×3 جدید 12 قطعه ( در پشت عکس ها باید مشخصات : نام و نام خانوادگی، کدملی ، تاریخ تولد و نام رشته قبولی حتما درج شود – ضمنا عکس دانشجویان دختر با حجاب کامل وسیاه و سفید باشد)
- کلیه پذیرفته شدگان )دوره های روزانه و نوبت دوم ( افراد ذکور مشمول و غیرمشمول خدمت نظام وظیفه مدارك مربوط به نظام وظیفه را همراه داشته باشند )مدارك مربوط به نظام وظیفه اعم از دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت، کارت پایان خدمت یا اصل برگه ترخیص از خدمت، کارت معافیت دائم، برگه معافیت موقت در زمان اعتبار آن و هر نوع مدرکی که مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه باشد(
مدارک مورد نیاز برای دریافت تاییدیه نظام وظیفه آقایان |
|
افرادی که در سال احضار قرار دارند |
تصویر آخرین مدرك تحصیلی و درخواست تایید شده دانشگاه )ممهور به مهر اداره آموزش( و ارائه آن به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی )پلیس 10+) |
افرادی که در سال اعزام قرار دارند |
اصل برگ اعزام به خدمت و درخواست تایید شده دانشگاه و ارائه آن به دفاترخدمات الکترونیک نیروی انتظامی )پلیس + 10) |
افرادی که در حین انجام خدمت هستند |
اصل برگه ترخیص/ مرخصی از یگان محل خدمت و درخواست تایید شده دانشگاه و ارائه آن به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی )پلیس + 10) |
افرادی که گواهی مو قت مقطع قبل آن ها آماده نیست |
ابطال معافیت تحصیلی |
- ارائه اصل و تصویر رسید پستی برگ درخواست ارسال تاییدیه پیش دانشگاهی و متوسطه برای فارغ التحصیلان نظام جدید/ تاییدیه دیپلم متوسطه برای فارغ التحصیلان نظام قدیم متوسطه به نشانی دانشگاه: ( خراسان جنوبی، شهرستان قاین، میدان شیرازی، انتهای خیابان بزرگمهر، دانشگاه بزرگمهر قائنات، کد پستی 9761986844) – از دفاتر پیشخوان دولت - مهلت ارائه اصل تأییدیه حداکثر تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی 98 – 1397 (1397/11/30)
- فرم های مربوط به کارشناسی پیوسته تکمیل شده هنگام ثبت نام اینترنتی ( این فرم ها به جهت سهولت تهیه آن در وبسایت دانشگاه قرار داده شده است)
داوطلبان می بایست پرینت فرمهای مربوطه را پس از تکمیل در وب سایت دانشگاه، هنگام مراجعه حضوری تحویل کارشناسان مربوطه نمایند )بسیار مهم: امضای تمامی فرمهای مربوطه باید در زمان مراجعه حضوری و در حضور کارشناسان آموزش دانشگاه انجام شود(
تذکرات مهم:
- چنانچه دانشجویی مرحله اول ثبت نام را انجام نداده باشد منصرف شناخته شده و مجاز به طی مرحله دوم و تحصیل نمی باشد.
- در صورت وجود نقص و کمبود مدارك خواسته شده تشکیل پرونده پذیرفته شده انجام نخواهد شد.
- تشکیل پرونده از پذیرفته شدگان در دانشگاه فقط بر اساس برنامه اعلام شده و با حضور خود فرد و با ارائه اصل شناسنامه و یا اصل کارت ملی انجام می گردد.
- بدیهی است در هر زمان که اداره کل امور آموزشی دانشگاه، طبق مفاد دفترچه شماره یک آزمون سراسری سال 1397 و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام دانشجو را در بدو ورود به علت مغایرت مقررات یا نقص مدارك مهم غیرمجاز تشخیص دهد، بلافاصله از ادامه تحصیل پذیرفته شده )دانشجوی غیر مجاز به تحصیل( در هر مرحله ای از تحصیل جلوگیری به عمل خواهد آمد.
- انتخاب واحد کلیه دانشجویان به صورت گروهی و توسط اداره آموزش دانشگاه و بدون نیاز به حضور دانشجو انجام خواهد شد .
- داوطلبان محترم حتماً یک سری کپی از مدارك برابر اصل شده نزد خود نگه دارند. مدارك دریافتی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.
- ثبت نام صرفا از داوطلبانی صورت می گیرد که در هر یک از رشته های تحصیلی نیمسال اول و دوم حداکثر تا تاریخ 31/06/1397 دانش آموخته شده باشند. باتوجه به برگزاری امتحانات جبرانی دوره پیش دانشگاهی در دهه سوم شهریور ماه، درصورتی که داوطلبان موفق به ارائه گواهی پیش دانشگاهی نگردند، با اخذ تعهد مبنی بر ارائه گواهی پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ 20/07/1397 از آنان ثبت نام به عمل خواهد آمد. بدیهی است درصورت عدم ارائه گواهی مذکور تا تاریخ 20/07/1397 قبولی آنان لغو خواهد شد
- حضور ولی پذیرفته شدگان دختر متقاضی خوابگاه در روز ثبت نام الزامی است.
نکات مهم قبل از اقدام به پیش ثبت نام سرای (خوابگاه ) دانشجویی:
- سرا به دانشجویان شبانه در صورت ظرفیت تعلق خواهد گرفت.
- سرا به دانشجویان روزانه بومی شهرستان قائنات در صورت ظرفیت تعلق خواهد گرفت.
- شهریه خوابگاه برای دانشجویان بر اساس جدول شماره 1 تعیین می گردد.
- دانشجویان می بایست مبلغ 000/400 ریال بابت ودیعه خوابگاه از طریق سامانه ثبت نام پرداخت نمایند.
جدول شماره 1) اجاره بهای سرا های دانشجویی در نیم سال اول 98-1397
ردیف |
نام سرا ( خوابگاه ) |
ظرفیت اتاق |
مبلغ اجاره بها |
1 |
دکتر علی شریعتی (ویژه پسران) |
6 نفره |
3/000/000 ریال |
10 نفره |
2/500/000 ریال |
||
2 |
کوثر (ویژه دختران) |
4 نفره |
3/000/000 ریال |
6 نفره |
2/700/000 ریال |
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اسکان در سرای دانشجو:
- عکس رنگی 2 قطعه، تمام رخ مربوط به سال جاری
- کپی از تمام صفحات شناسنامه (یک نسخه)
- کپی کارت ملی (یک نسخه)
- در صورت تأهل، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی همسر
- کپی ثبت نام اینترنتی
نکته : پایش سلامت جسم و سلامت روان برای دانشجویان جدیدالورود (ارائه پرینت کد رهگیری در روز ثیت نام الزامی است)
کلیه دانشجویان ورودی جدید در تمام دوره های تحصیلی (روزانه، نوبت دوم) برای تکمیل مراحل ثبت نام با مراجعه به لینک های زیر، شخصاً فرم سلامت روان و سلامت جسم را تکمیل و کد رهگیری و پرینت های خروجی تکمیل شده کارنامه ها را در روز ثبت نام حضوری همراه داشته باشند.
شایان ذکر است انجام مرحله دوم پایش سلامت جسم و روان برای دانشجویان ورودی جدید در تمامی دوره ها اجباری می باشد.
(فرم سلامت جسم) http://portal.saorg.ir/physicalhealth
(فرم سلامت روان) http://portal.saorg.ir/mentalhealth
شهریه دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی دوره نوبت دوم (شبانه) ورودی سال تحصیلی 98 - 1397
گروه آموزشی |
شهریه ثابت هر نیمسال تحصیلی |
شهریه متغیر برای هر واحد درسی |
شهریه دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی (برای هرساعت اجرا در هفته) |
شهریه هر واحد پروژه و کارآموزی |
||
عمومی |
پایه نظری |
اصلی و تخصصی (نظری) |
||||
علوم انسانی |
2,472,250 |
189,750 |
284,625 |
341,550 |
227,700 |
1,138,500 |
سایر گروهها |
2,756,875 |
189,750 |
313,086 |
379,500 |
284,625 |
1,138,500 |
آدرس دانشگاه:
خراسان جنوبی، شهرستان قاین، میدان شیرازی، انتهای خیابان بزرگمهر، دانشگاه بزرگمهر قائنات
اداره امور آموزشی دانشگاه – 1397/06/24