انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بزرگمهر قائنات و جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز دکتر سید کاشی رئیس جهاد دانشگاه خراسان جنوبی با حضور در دانشگاه بزرگمهر قائنات  با دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه دیدار و در راستای تقویت هر چه بیشتر فعالیت‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی و با توجه به توان علمی، آموزشی و پژوهشی طرفین، تفاهم‌نامه‌ای امضا کردند.

سیداحسان شکیب، رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر جهاددانشگاهی در کشور و امکان هم افزایی فعالیت‌های مشترک دانشگاه و جهاددانشگاهی، با قول مساعد در خصوص فراهم آوردن امکان فعال شدن دفاتر جهاد دانشگاهی در داخل دانشگاه، خواستار استفاده از ظرفیت های دانشگاه و دانشجویان علاقمند در راستای رسالت‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی دو نهاد شد.

سیدکاشی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این دیدار با اشاره به خدمات فعال جهاد دانشگاهی در شهرستان قائنات (آزمایشگاه تشخیص طبی و مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت) به ظرفیت‌های قابل ارائه جهاددانشگاهی در این شهرستان اشاره کرد.

وی با اشاره به طی مراحل اداری اختصاص ساختمان جدید جهاد دانشگاهی در شهرستان قاینات با مساعدت مسئولین، راه اندازی دفتر سازمان دانشجویان، دفاتر خبرگزاری ایسنا و ایکنا، مرکز گردشگری دانشجویان ایران، مرکز امام و انقلاب، فرهنگسرا و همچنین توسعه خدمات حوزه درمان را از برنامه‌های آتی جهاد دانشگاهی در شهرستان قائنات عنوان کرد.


در پایان تفاهم نامه همکاری در راستای انجام همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی در زمینه های مرتبط با اهداف و برنامه های طرفین امضا کردند.