نشست هیات رئیسه و مدیران دانشگاه با نماینده شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با عنایت به تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم تقویت تعامل و هم‌اندیشی دانشگاه ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در اولین نشست در سال 1402 صبح امروز شنبه (12 فروردین ) آقای سلمان اسحاقی نماینده مردم شریف شهرستان های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشگاه بزرگمهر قائنات با رئیس، معاونان و مدیران دانشگاه دیدار کرد.
دکتر اسحاقی و مسئولین دانشگاه  در بدو ورود به دانشگاه با حضور بر سر مزار شهید گمنام عملیات کربلی 5 دانشگاه بزرگمهر قائنات و قرائت فاتحه  با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کرده و بر ادامه دادن راه آن‌ها تاکید کردند.
در ابتدای این دیدار دکتر سید احسان شکیب ضمن تبریک سال نو و روز جمهوری اسلامی گزارشی از اقدامات و دستاوردهای دانشگاه در سال 1401 بیان و ضمن تشکر از همراهی نماینده بر حفظ تعامل هر بیشتر بین نمایندگان مجلس و دانشگاه تاکید کرد.
در ادامه سلمان اسحاقی نماینده مردم شریف شهرستان های قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی از اقدامات ریاست دانشگاه و همچنین از نگاه ویژه مقام عالی وزارت، معاونان وزیر، رئیس سازمان امور دانشجویان و صندوق رفاه تشکر کرد.
در این نشست در مورد سند راهبردی دانشگاه، مسائل بودجه ای و اعتبارات فرهنگی و ... بحث و تبادل نظر شد