اولین نشست مربیان و بازیکنان تیم های ورزشی دانشگاه بزرگمهر قائنات با مدیریت تربیت بدنی

اولین نشست مربیان و بازیکنان تیم های ورزشی دانشگاه بزرگمهر قائنات با مدیریت تربیت بدنی

به دنبال انتشار فراخوان شناسایی استعدادهای برتر ورزشی دانشگاه بزرگمهر قائنات به منظور تشکیل تیم های ورزشی این دانشگاه و تشکیل چهار تیم فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، کشتی فرنگی و آزاد، اولین نشست مربیان و اعضای تیم ها با مدیریت تربیت بدنی دانشگاه صورت پذیرفت.
در این جلسه که در ساعت 19 روز دوشنبه 96/08/29 در محل حسینیه شهدای مدافع حرم برگزار شد، ضمن دریافت اطلاعات هویتی بازیکنان جهت صدور کارت رایگان بیمه ورزشی برای یک سال، انجام تشریفات اداری عضویت در تیم ها، ارائه لباس های متحدالشکل تمرینی تیم ها، اطلاعاتی در خصوص تسهیلات پیش بینی شده از سوی دانشگاه جهت بازیکنان تیم های ورزشی و همچنین تعهدات بازیکنان به تیم مطرح شد.
مهندس یعقوبی مدیر تربیت بدنی دانشگاه در این نشست تعهد به پیگیری تامین سالن، مربی، لباس تمرین و مسابقات، بیمه ورزشی اعضای تیم، برگزاری کارگاه های رایگان ورزشی و ... را از جمله تسهیلات پیش بینی شده جهت بازیکنان تیم های ورزشی اعلام کرد و از بازیکنان خواست با توجه به هزینه های صورت گرفته، با جدیت در تمرینات تیم ها و مسابقات پیش رو حاضر شوند.
یعقوبی هدف از پرداختن به ورزش قهرمانی در دانشگاه را انگیزه ای جهت حضور دیگر دانشجویان در میادین ورزشی و معرفی ورزش به عنوان الگوئی ارزشمند جهت پرکردن اوقات فراغت اعلام کرد و اخلاق و منش پهلوانی را بر مقام های قهرمانی مقدم شمرد.