بازدید رئیس دانشگاه از پروژه های عمرانی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز (یکشنبه 18 تیر 1402) دکتر سید احسان شکیب به همراه مهندس مهدی ایراندوست مسئول طرحهای عمرانی دانشگاه از پروژه ساختمان دانشکده فنی و مهندسی و سالن آمفی تئاتر دانشگاه بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت موجود و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفت.

در این بازدید دکتر شکیب ضمن تقدیر از زحمات مدیریت و کارشناسان طرح و برنامه دانشگاه، خواستار تسریع بخشیدن به اقدامات اجرایی شد.
 

در ادامه مهندس ایراندوست با بیان اینکه ساختمان دانشکده مهندسی دانشگاه در حال حاضر توسط پیمانکار، در مرحله‌ی اجرای تاسیسات فاز اول و کف‌سازی می‌باشد گفت: فاز اول ساختمان دانشکده مهندسی دانشگاه بزرگمهر قائنات شامل طبقه همکف آن به مساحت 2100 مترمربع با هزینه‌ی 147 میلیارد ریال تاکنون، بیش از 55 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است
وی افزود: جهت تکمیل فاز اول ساختمان دانشکده مهندسی حداقل 150 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز دارد که در صورت تامین اعتبار، تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد بود.

مدیر طرح و برنامه دانشگاه در بازدید از پروژه ساختمان آمفی تئاتر دانشگاه با بیان اینکه پروژه تکمیل سالن آمفی تئاتر پس از یک وقفه‌ زمانی به دلیل عدم اختصاص یافتن اعتبار، با انتخاب پیمانکار جدید فعال شده گفت: در حال  حاضر تاسیسات سقف سالن و نازک‌کاری در حال کار می باشد.
مهندس ایراندوست با اشاره به اینکه صندلی‌ها و ایرواشر آمفی تئاتر دانشگاه نیز در قراردادهایی جداگانه خریداری شده است افزود: برای این ساختمان با 640 مترمربع زیربنا شامل سالن و لابی و با ظرفیت 356 صندلی تاکنون نزدیک به 100 میلیارد ريال هزینه شده که پیشرفت فیزیکی آن را به نزدیک 80 درصد رسیده است.
وی ادامه داد: برای تکمیل و تجهیز سالن آمفی تئاتر دانشگاه بزرگمهر قائنات نیاز به حداقل 30 میلیارد ريال اعتبار است تا بتوان در سال جاری آن را به بهره‌برداری رساند.