برگزاری اولین دوره از تورهای کسب و کار مرکز کارآفرینی دانشگاه بزرگمهر قائنات

صبح روز سه شنبه مورخ 1401/07/26 تعداد 26 نفر از دانشجویان دانشگاه بزرگمهر قائنات، در قالب اولین دوره از تورهای کسب و کار، از کارخانه پلاستیک سازی پردل، بازدید کردند. در این تور که با همکاری مشترک مرکز کارآفرینی دانشگاه بزرگمهر قائنات و بنیاد توسعه فرهنگی و توانمندسازی سپهر برگزار گردید، شرکت کنندگان علاوه بر آشنایی با صنعت پلاستیک سازی، به صورت مستقیم با کارآفرین برجسته شهرستان و مدیر عامل این مجموعه، جناب آقای حاج ابراهیم پردل، به گفت و گو پرداختند. در گفت و گوی مذکور، که با هدف انتقال تجربه تدارک دیده شده بود، آقای پردل در باب مسیر موفقیت خود از نقطه شروع تا به اکنون و چالش های آن صحبت نمودند.

در انتهای جلسه نیز، لوح یادبودی از جانب ریاست دانشگاه بزرگمهر قائنات، دکتر سید احسان شکیب، در حضور مدیریت مرکز کارآفرینی، نوآوری و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، دکتر قدرت قصابی، به پاس ارج نهادن به خدمات بی بدیل کارآفرین محترم، جناب آقای پردل، در شهرستان به ویژه در حوزه کارآفرینی و توانمندسازی به ایشان اهدا گردید.

 در پایان ضمن تشکر و قدردانی از خانواده بزرگ پلاستیک سازی پردل بابت میهمان نوازی شایسته و همکاری در برپایی تور مذکور، از درگاه ایزد منان موفقیت روز افزون توام با سلامتی و شادکامی را برای این خانواده بزرگ خواستاریم.

گروه کارآفرینی، نوآوری و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه بزرگمهر قائنات

 

جهت اطلاع از سایر برنامه های مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه بزرگمهر قائنات، می توانید بر روی لینک ذیل کلیک نمایید.

برنامه های مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه بزرگمهر قائنات

مطالب مرتبط