برگزاری مسابقه پرتاب فریزبی در دانشگاه بزرگمهر قائنات

مدیر تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قائنات از برپائی مسابقه پرتاب فریزبی در دانشگاه خبر داد و گفت: به دنبال اجرای طرح "سه شنبه های شاد" در دانشگاه بزرگمهر قائنات با هدف افزایش شور و نشاط دانشجوئی و ترویج ورزش های همگانی،روز سه شنبه 97/02/18 مسابقه پرتاب فریزبی برای اولین بار در دانشگاه برگزار شد.

       یعقوبی افزود: در این مسابقه که به طور مجزا در دو گروه دانشجویان دختر و پسر برگزار گردید، 13 تیم  از دانشجویان پسر و 8 تیم از دانشجویان دختر دانشگاه شرکت نمودند که در پایان در بخش برادران تیم آقایان میلاد نوروزی، شهاب حیدری و میلاد ملک زاده مقام اول، تیم آقایان محمد اسکندری، حسین رحیم زاده و عادل بیگی مقام دوم و تیم آقایان امید نادری، سید ابوالفضل میری یوسف خانی و محمد محمدی مقام سوم را کسب نمودند. همچنین در بخش خواهران که در محوطه خوابگاه برگزار گردید تیم خانم ها مهدی زاده و گوهری مقام اول و تیم خانم ها عباسیان و اسماعیلی مقام دوم  این مسابقات را از آن خود کردند.

       گفتنی است این مسابقه از جمله مسابقات برگزار شده در اولین المپیاد ملی ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در تابستان 1396 بوده است که به صورت چرخش دور یک مربع و پرتاب و دریافت فریزبی در گوشه های مربع انجام می پذیرد.