برگزاری نشست معارفه نودانشجویان 1401 دانشگاه بزرگمهر قائنات

عصر دوشنبه1401/07/18، نشست معارفه نودانشجویان دانشگاه بزرگمهر قائنات با حضور هیئت رئیسه، مدیران، اعضای هیئت علمی و نودانشجویان 1401 این دانشگاه، در محل باغ تالار پیانو برگزار گردید.

در افتتاحیه این آیین که با قرائت قرآن، صلوت خاصه امام رضا(ع) و آیین اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی آغاز شد، ریاست دانشگاه ضمن خوشامدگویی به نودانشجویان 1401 دانشگاه بزرگمهر قائنات، ابراز امیدواری کرد که از چهارسال پیشرو کمال استفاده را برده و این دوره را با موفقیت به پایان برسانند. بیان نکات آموزشی توسط مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی، برگزاری آیین افق( تجلیل و اعطای نشان دانشگاه به یکی از دانش آموختگان و همچنین نودانشجویان برتر)، سخنرانی رئیس اداره حراست، آیین پرچم سپاری و قرائت جمعی میثاق نامه توسط نودانشجویان و همخوانی سرود ای ایران و همچنین اقامه نماز جماعت مغرب و عشا از مهم ترین برنامه های این بخش بود.

در بخش دوم این آیین نشست نودانشجویان با مدیران و اساتید راهنما گروه های آموزشی برگزار گردید و با گرفتن عکس یادگاری جمعی به پایان رسید.

سومین بخش این آیین نیز شامل سخنرانی مدیر فرهنگی و اجتماعی، اجرای موسیقی زنده توسط کانون دانشجویی موسیقی، قرائت شعر طنز توسط نودانشجوی ورودی 1401، سخنرانی مشاور دانشگاه و اجرای برنامه هنری و مسابقه طنز بود. این آیین با صرف شام به پایان رسید.