تجمع و اعلام همبستگی دانشگاهیان و حوزویان قاینات در حمایت از اساتید و دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین در جهان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، ظهر یکشنبه 9 اردیبهشت 1403، همگام با خروش جهانی دانشگاهیان در اعتراض به نسل‌کشی در غزه و همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور، تجمع و اعلام همبستگی دانشگاهیان و حوزویان قاینات در حمایت از اساتید و دانشجویان آزادی خواه حامی فلسطین در جهان پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محل حسینیه شهدای مدافع حرم دانشگاه بزرگمهر قائنات برگزار شد.



 دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات در این اجتماع، اعتراض دانشگاهیان کشورهای اروپایی و آمریکایی را علی‌رغم تبلیغات گسترده رسانه‌های غربی، نشانه‌ای از آشکار شدن ذات پلید رژیم صهیونیستی برای تمام جهانیان دانست.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین لشکری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائنات در سخنان خود به تبیین  خوی نژادپرستی و قومیت‌پرستی رژیم صهیونیستی و جنایات گسترده این رژیم سفاک پرداخت.

شرکت‌کنندگان در این اجتماع نیز با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم نمودند.

در پایان این مراسم نیز شرکت‌کنندگان با حضور بر سر مزار شهید گمنام دانشگاه و قرائت فاتحه و عطرافشانی، بار دیگر با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نمودند.