جشن میلاد صاحب الزمان(عج) و علمدار کانال کمیل در دانشگاه بزرگمهر قائنات

شب گذشته1398/02/02، جشن سالروز میلاد حضرت بقیه الله(عج) همراه با جشن سالروز تولد علمدار کربلا شهید ابراهیم هادی به همت هیئت دانشجوئی متوسلین به امام حسن عسگری (ع) دانشگاه بزرگمهر قائنات برگزار شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران، اعضای هیئت علمی و اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بزرگمهر قائنات و همچنین امام جمعه شهر قاین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قائنات و جمعی از روحانیون و خانواده معظم شهدا در محل حسینیه شهدای مدافع حرم دانشگاه بزرگمهر قائنات برگزار شد، پس از قرائت قرآن و سخنرانی با موضوع مهدویت، کیک تولد شهید ابراهیم هادی به صورت نمادین توسط خانواده معظم شهدا برش خورده و از دانشجوی دانشگاه بزرگمهر قائنات که از خادمین افتخاری همه ساله کانال کمیل در ایام راهیان نور می باشد تجلیل شد.
معرفی کتاب پرخواننده و جذاب سلام بر ابراهیم، روایت گوشه هایی از زندگی شهید ابراهیم هادی، مداحی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت (ع) و پذیرایی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.
گفتنی است قبل بر این نیز مراسم جشن سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نیز از سوی هیئت دانشجوئی متوسلین به امام حسن عسکری(ع) در همین محل برگزار گردید.