دعوت اعضای هیات رئیسه دانشگاه بزرگمهر قائنات از عموم مردم برای شرکت در انتخابات

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، هيات رييسه دانشگاه بزرگمهر قائنات در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در پیامی از ملت شریف ایران، مردم عزیز قائنات و بویژه جامعه دانشگاهی جهت حضور پرشور و گسترده در این انتخابات دعوت کرد،

متن اين پیام بدین شرح می باشد:

محضر ملت شریف ایران، مردم عزیز قائنات و بویژه جامعه دانشگاهی
با سلام و احترام

با تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان، همانگونه که مستحضرید فردا، جمعه 11 اسفندماه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به عنوان مهمترین رویداد سیاسی پیش رو برگزار می شود. همگان نیک میدانیم که اصل انتخابات، میزان مشارکت در آن و انتخاب اصلح در سرنوشت و آینده میهن عزیزمان نقشی موثر و غیر قابل انکار دارد که پیرو فرمایشات و توصیه های رهبر فرزانه انقلاب، لزوم تبیین ابعاد مختلف آن توسط تمامی افراد حقیقی و حقوقی دارای مخاطب امری ضروری و حیاتی است چرا که دیوصفتان و بدخواهان این مرز و بوم کما فی السابق، اینک و در آستانه این رویداد سیاسی مهم نیز قصد آن را دارند تا با انواع حربه های متجاوزانه و منافقانه و رسانه های مزدور، مطامع پلید خود را عملی سازند.

لذا بر همه ما واجب است که با تبیین دستاوردهای مختلفی که با تلاش و پشتکار اساتید و دانشمندان، پایمردی مجاهدان راه حق، خدمتگزاری خالصانه دلسوزان و با حماسه آفرینی جوانان به خون غلتان دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت و در راس آنان شهید مصطفی چمران و سردار سرافرازمان حاج قاسم سلیمانی بدست آمده است اجازه ندهیم که تحت تاثیر تبلیغات دروغین و صرفا کاستی های موجود از مشارکت در رویداد سرنوشت ساز انتخابات دلسرد شده و در ترسیم و تعیین آینده وطن عزیزمان مشارکت ننماییم. بنابراین امید می رود تا با توجه به نقش موثر خود در جامعه در ساعات باقیمانده و با امکانات مختلفی که در اختیار داریم نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشیم.
به امید روزی که حجت خداوند، حضرت قائم آل محمد (ص) پرچم عدل و دین را در جای جای این کره خاکی برفرازد و جهان را از ظلم و ستم استعمارگران و کودک کشان مبرا سازد.
از درگاه ایزد منان و محضر مبارک حضرت صدیقه طاهره (س) برای همه مردم عزیز ایران سربلند، آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری می نمایم.