دعوت رئیس دانشگاه از دانشگاهیان جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر سید احسان شکیب، رئیس دانشگاه در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن از خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه‌ فجر شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نویدبخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است.
یوم الله ۲۲ بهمن فرصت مغتنمی است تا به یاد داشته باشیم این انقلاب ثمره خون شهیدان گرانقدری است که به برکت فداکاری آنان این کشور از امنیت و استقلالی بی‌بدیل بهره مند است و ضرورت دارد از این امانت به خوبی پاسداری شود. به واقع عزت ایران اسلامی امروز حاصل ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ است که امام خمینی (ره) مشروعیت این نهضت را به پشتوانه مردمی رقم زدند، موضوعی که قبل از انقلاب مفهومی نداشت و این عزت در ساختاری همچون مردم سالاری دینی معنا پیدا کرد.
اکنون در شرایطی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را ارج می‌نهیم که طی سال‌های پس‌ازاین انقلاب بزرگ اسلامی، استکبار جهانی  در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی از به کار گرفتن هیچ حربه و ترفندی برای از میان برداشتن این نهضت اسلامی دست نکشیده‌اند و همواره با تهدیدات مختلف اقتصادی و سیاسی و حتی حمله نظامی و ایجاد ناامنی، اغتشاش و تهاجمی چندوجهی در تلاشند تا در مسیر حرکت این انقلاب سنگ‌اندازی کنند. اما مهم آن است که باوجود تمامی این تهدیدها و فتنه‌های بزرگ و کوچک، با هدایتگری‌های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی، از توطئه‌ها، بحران‌ها و فتنه‌های پیچیده و زنجیره‌ای دشمنان عبور کرده و در گام دوم انقلاب اسلامی، شاهد اقتدار و صلابت بیش‌ازپیش این کشور ظلم‌ستیز هستیم  و ایران اسلامی نه‌تنها سرنوشت ملت ایران را تغییر داد، بلکه تأثیر عمیقی بر شرایط و تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جهان گذاشت. امروز به بازیگری قدرتمند در منطقه و جهان تبدیل‌شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر و ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام شهداء، حلول ماه شعبان‌المعظم و یوم‌الله 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم شریف ایران اسلامی، تبریک عرض نموده و از دانشگاهیان و بویژه خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات دعوت  می شود که همچون گذشته  همگام با آحاد مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضوری هوشیارانه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ‌ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و بیعت مجدد با مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران رقم زنند و موجب یاس و ناامیدی دشمنان شوند.

سید احسان شکیب
رئیس دانشگاه