دیدار رئیس دانشگاه با شهردار قاین

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در راستای تعامل هر چه بیشتر دانشگاه با شهرداری و معرفی ظرفیت های علمی دانشگاه، صبح امروز دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه به همراه دکتر مختار انصاری مدیر طرح و برنامه با دکتر غلام پور شهردار قاین دیدار کرد.

دکتر شکیب در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از انتخاب شهرداری جوان برای شهرداری قاین و آرزوی توفیق برای دکتر غلام پور دراین مسئولیت، برتعامل سازنده دانشگاه با شهرداری در جهت عمران و آبادانی شهری تاکید کرد و افزود : باوجود زیرساخت ها و ظرفیت موجود در دانشگاه بزرگمهر قائنات و شناخت ظرفیتهای منطقه ای، این دانشگاه آمادگی خود را در زمینه های مختلف با شهرداری اعلام میدارد.

دکتر غلام پور شهردار قاین ضمن خیر مقدم به رئیس و مدیر طرح و برنامه دانشگاه، با بیان اینکه تعامل شهرداری با دانشگاه با هدف توسعه علمی شهر باید بیش از پیش باشد، افزود: شهرداری برای ایجاد بستر و زیر ساخت های لازم برای توسعه دانشگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

ایجاد سازو کار لازم جهت استفاده از توان علمی اساتید و دانشجویان علاقمند و فعال در حوزه مدیریت شهری ازدیگر موارد مطرح شده توسط دکتر غلام پور بود.

در ادامه برخی زمینه‌های همکاری دانشگاه و شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.