دیدار مدیر و کارشناسان مدیریت فرهنگی و اجتماعی و تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قائنات با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قاینات

 

صبح یکشنبه 29 تیر 1399 مهندس یعقوبی رئیس هیئت ورزش های دانشگاهی شهرستان با دکتر طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات دیدار و گفتگو کرد.
یعقوبی در این دیدار با اشاره به رسالت هیئت ورزش های دانشگاهی در برنامه ریزی، پشتیبانی و برگزاری رویدادهای ورزشی بین دانشگاهی اعم از دانشجویان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی قائنات، برگزاری رویدادهای ورزشی بویژه ورزش های همگانی با حضور اعضا و فرهیختگان جامعه دانشگاهی شهرستان را موجب ایجاد روحیه نشاط و صمیمیت در راستای افزایش تعامل و هم افزایی بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قائنات خواند.
گسترش فعالیت های مشترک فرهنگی، برگزاری کارگاه های آموزشی، پرداختن به مسائل و موضوعات اجتماعی با تکیه بر توان تخصصی و علمی دانشگاه آزاد اسلامی، بهره گیری از فضای مجازی و ... از دیگر موضوعاتی بود که یعقوبی به عنوان مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بزرگمهر قائنات در این نشست بدان اشاره نمود.
دکتر طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاینات نیز ضمن قدردانی از حضور مدیریت و کارشناسان بخش های فرهنگی و اجتماعی و تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قائنات و همینطور هیئت ورزش های دانشگاهی شهرستان، ضمن پذیرش دعوت مهندس یعقوبی در راستای عضویت در هیئت رئیسه هیئت ورزش های دانشگاهی، آمادگی همه جانبه خود در حمایت از برنامه های مشترک مدنظر در حوزه های مذکور را اعلام داشت و خواستار ارائه پیشنهادها و تدوین تقویم برنامه های مشترک آموزش عالی در کمیته های تخصصی مختلف با حضور کارشناسان آموزش عالی شهرستان و تصویب آن در شورای روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قائنات شد.