رئیس دانشگاه به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا پیام صادر کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید احسان شکیب، رئیس دانشگاه در تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران به مناسبت روز 22 اسفند روز گرامیداشت شهدا  پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم ربّ الشهدا و الصدّیقین

یاد شهیدان نباید در جامعه‌ی ما از ذهنیّت‌ها خارج شود یاد شهیدان را گرامی بدارید و زنده نگه دارید . مقام معظم رهبری( مدظله العالی)

حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر، ایثارگران عزیز و خانواده‌های بزرگوار آنان است، شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.


نام گذاری ۲۲ اسفند ماه به منظور تکریم و تجلیل از مقام والای شهدا، به عنوان روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی، بیانگر مقام رفیع و با شکوه شهیدان و نمایان گر قداست خون پاک و مطهر این دلاور مردان است.

اینجانب ضمن گرامیداشت و ادای احترام به تمامی شهیدان انقلاب اسلامی، خصوصاً 306 شهید والامقام شهرستان قائنات،22 اسفندماه سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌فرمان امام خمینی (ره) و بزرگداشت روز شهدا را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و امت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم.

امید است با یاری خداوند متعال در راستای ترویج ایثار، شهادت و شناخت و کسب معرفت از شهدا گام برداریم و همواره پیرو آرمان و راه شهدا باشیم.

سید احسان شکیب
رئیس دانشگاه