نماینده شهرستان و ریاست دانشگاه با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی، عصر روز دوشنبه مورخ ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ سلمان اسحاقی، نماینده محترم  مردم شریف قائنات و زیر کوه در مجلس شورای اسلامی  به همراه دکتر سید احسان شکیب، رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات  با حضور در دفتر دکتر زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ایشان دیدار کردند.

در این دیدار که دکتر  فرخی معاون امور حقوقی و مجلس وزیر علوم نیز حضور داشت، دکتر سید احسان شکیب، به تشریح وضعیت کنونی ،قابلیت‌ها و چالش‌های دانشگاه بزرگمهر قائنات و نیز افق پیش روی آن در پیکره آموزش عالی پرداخت.

سلمان اسحاقی، نماینده مردم شریف شهرستان های قائنات و زیر کوه در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت از دکتر زلفی گل به شهرستان قائنات به وجود پتانسیل‌های زیاد شهرستان، زیر ساخت‌های کامل دانشگاه، تاکید ضرورت حفظ استقلال دانشگاه بزرگمهر قائنات را داشت  و درخواست  اخذ مجوز لازم برای رشته‌های کاربردی با صنایع شهرستان و استان را نمود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه  به صنایع بزرگ و استراتژیکی مانند نیروگاه سیکل ترکیبی، کارخانه سیمان و نیز مجتمع فولاد قائنات اشاره کرد و افزود: با توجه به این صنایع و حضور اعضای هیات علمی جوان، با انگیزه و متخصص در دانشگاه تقاضای راه اندازی مرکز نوآوری دانشگاه بزرگمهر قائنات را کرد.

 وی در بخش دیگر از صحبت های خود به نقش شایسته و مهم نیروهای انسانی دانشگاه بزرگمهر قائنات در رشد و بالندگی این مجموعه اشاره و خواستار تبدیل وضعیت این عزیزان را از مقام عالی وزارت شد.

اتمام پروژه های نیمه تمام دانشگاه نیز از دیگر درخواست های نماینده مردم قائنات و زیرکوه از وزیر علوم بود.

  دکتر محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در خصوص مساعدت‌های لازم برای کسب جایگاه مناسب این دانشگاه، دستورات و رهنمود های لازم  را مبذول داشتند.