شرکت مدیریت تولید نیروگاه های گازی خراسان

شرکت مدیریت تولید نیروگاه­های گازی خراسان، در سال 1375 با هدف تولید بهینه برق و افزایش بهره وری شروع به فعالیت کرد. این شرکت دارای پروانه بهره برداری و تعمیر و نگهداری (O&M) از انواع واحدهای گازی و سیکل ترکیبی می­باشد که هم اکنون دو نیروگاه سیکل ترکیبی شهید کاوه با قدرت نامی 630 مگا وات و نیروگاه گازی قائن با قدرت نامی 75 مگا وات تحت پوشش این شرکت می ­باشند. مجموعه این دو نیروگاه شامل 4 توربین گازی از نوع V94.2، 2 توربین گازی از نوع هیتاچی و یک توربین گازی آلستوم می­ باشد. این شرکت علاوه بر واحدهای توربین گازی که اساس کار نیروگاه است، شامل کارگاه تعمیرات مکانیک، الکتریک و ابزار دقیق، تصفیه خانه ­های مرکزی، مدیا 1 و مدیا 2 و مجموعه­ های آتش­نشانی، بویلر کمکی و پمپاژ سوخت مایع می­ باشد.

این مجموعه که تلفیق عینی علم و صنعت است، بستر مناسبی برای دانشجویان علاقمند در رشته­ های مهندسی مکانیک، مهندسی برق و الکتریک، مهندسی کامپیوتر، حسابداری و مدیریت جهت گذراندن واحد کارآموزی می­باشد. اساتید محترم نیز می­توانند به دو روش زیر با این شرکت همکاری نمایند:

  1. گذراندن فرصت مطالعاتی
  2. همکاری در انجام پروژه­ی تحقیقاتی با مراجعه به سایت http//sib.nri.ac.ir/priority و آگاهی از اولویت­های تحقیقاتی تصویب شده شرکت مدیریت تولید نیروگاه­ های گازی خراسان و انتخاب اولویت متناسب با تخصص.  

شایان ذکر است، متخصصین این شرکت آمادگی آموزش کار با دستگاه­ هایی نظیر ماشین تراش و سنگ مغناطیس و برگزاری دوره­ های تخصصی آشنایی با نیروگاه را دارند.

علاقه­مندان می­توانند جهت کسب آگاهی بیشتر و ارتباط با این شرکت، با خانم توکلی از طریق شماره 32530747 (داخلی 2064) و یا 09105040556 تماس حاصل نمایند.