مدیر عامل شرکت سیمان قاین با رئیس دانشگاه دیدار کرد

عصر روز گذشته ، مهندس خلقی، مدیرعامل شرکت سیمان قاین با دکتر شکیب، رئیس دانشگاه در محل اتاق ریاست دانشگاه بزرگمهر قائنات دیدار کرد. در این جلسه که دکتر مودودی، معاون آموزشی و پژوهشی، دکتر قصابی، مدیر گروه کار آفرینی، نوآوری و ارتباط با صنعت دانشگاه و دکتر حیرانی، سرپرست مجتمع آزمايشگاه ها و كارگاه ها دانشگاه و آقای حسینی رئیس آموزشکده فنی امام خمینی(ره) و جمعی از مدیران آموزشکده فنی و شرکت سیمان قاین حضور داشتند در خصوص راهکارهای گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی و صنعتی بحث و تبادل نظر شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در ابتدای این جلسه دکتر شکیب رئیس دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم به بیان فعالیت های آموزشی وپژوهشی و گروه کارآفرینی، نوآوری و ارتباط با صنعت دانشگاه اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر، دانشگاه به‌طور جدی رویکرد دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم؛ یعنی دانشگاه‌های کارآفرین و جامعه‌محور را در پیش گرفته و اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان را به بررسی و رفع نیازهای جامعه ترغیب و تشویق می‌کنیم.

وی ضمن اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری در دانشگاه در راستای رسیدن به دانشگاه‌های نسل سوم گفت: در دانشگاه بزرگمهر قائنات درصدد هستیم با تاسیس این مرکز از شرکت ها و هسته های فناور موجود در سطح دانشگاه و شهرستان حمایت مادی و معنوی نماییم.

 در ادامه، مهندس خلقی مدیرعامل شرکت سیمان قاین ضمن تبیین دلایل اهمیت و جایگاه دانشگاه بزرگمهر قائنات در آینده صنعتی و اقتصادی منطقه، تاکید کردند که همواره نگاه ویژه‌ای به دانشگاه دارد.

مهندس خلقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد علاقه مند است که از امکانات  و توانمندی شهرستان در شرکت سیمان قاین استفاده شود، اظهار داشت: استفاده از امکانات علمی، فنی و ظرفیت‌های پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه با توجه به وجود دانش روز می‌تواند راه‌گشای مشکلات بخش صنعت باشد.

آقای حسینی اسفاد رئیس آموزشکده فنی امام خمینی(ره) قاین در ادامه ضمن تشکر از دکتر شکیب در راستای همکاری سه جانبه از اقدامات مثبت صورت گرفته در شرکت سیمان قاین تقدیر و آمادگی خود را جهت همکاری با این شرکت اعلام داشت.

در پایان مهندس خلقی، مدیر عامل شرکت سیمان قاین از آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه بزرگمهر قائنات بازدید کردند