دیدار رئیس دانشگاه با خانواده ایثارگر دانشگاه

 

در چهارمین روز هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت رشادت ها و دلاورمردی های خانواده‌های معظم ایثارگران و رزمندگان وابسته به دانشگاه بزرگمهر قائنات، اعضای هیات رئیسه، رئیس اداره حراست و مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با حضور در منزل حمید ترازی جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس، ضمن دیدار با این یادگار ارزشمند جنگ تحمیلی و خانواده معزز ایشان، از فداکاری های وی و همرزمانش در دفاع از میهن اسلامی تقدیر نمودند.

دکتر شکیب رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع وطن و تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران با بهره گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت آزمون‌های سخت و دشواری در مسیر تعالی پشت سرگذاشته و با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

ایشان همچنین ضمن گرامیداشت یاد شهید علی لندی، به ایثار و از خود گذشتگی مثال زدنی این دانش آموز عزیز اشاره کرد و افزود: علی لندی، دست آموز مکتب شهادت، ایثار و فداکاری بوده و ثابت کرد راه شهید فهمیده ها و بهنام محمدی ها همچنان ادامه داشته و پر رهروست. در این دیدار حمید ترازی رزمنده و ایثارگر دفاع مقدس نیز به بیان گوشه ای از خاطرات و رشادت های همرزمانش در عملیات های خیبر، والفجر 3 و ... پرداخت.