نشست صمیمی با همراهان امور کارآفرینی دانشگاه بزرگمهر قائنات

اعضای گروه کارآفرینی، نوآوری و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه بزرگمهر قائنات، به مناسبت روز ملی کارآفرینی ، با همراهان امور کارآفرینی در خارج از دانشگاه دیدار کردند.
 
به گزارش دفتر کارآفرینی، نوآوری و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه بزرگمهر قائنات،صبح روز چهارشنبه مورخ 07/02/1401 به مناسب روز ملی کارآفرینی، دکتر قدرت قصابی ( ریاست دفتر ) به همراه هیات همراه به پاس تقدیرو تشکر از زحمات و همراهی خانواده بزرگ و توانمند بنیاد توسعه فرهنگی و توانمندسازی سپهر در امور مربوط به ترویج فرهنگ کارآفرینی و کسب و کاردر جامعه دانشجویی به ویژه جامعه دانشجویی دانشگاه بزرگمهر قائنات،  در محل دفتر این بنیاد حضور پیدا کردند. 
در این دیدار صمیمانه، دکتر قدرت قصابی به نمایندگی از خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات، ضمن تبریک روز ملی کارآفرینی به خانواده بزرگ و توانمند بنیاد توسعه فرهنگی و توانمندسازی سپهر، از همراهی ها و زحمات با ارزش این مجموعه در حوزه توسعه پایدار محلی و توانمند سازی در سطح استان خراسان جنوبی با اهداح لوحی یادبود تقدیر و تشکر به عمل آورد و خواستار تداوم فعالیت های مشترک طرفین در حوزه ترویج فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار شدند. 
در ادامه نیز جناب آقای سید ناصر نوربخش ، مدیرعامل محترم بنیاد سپهر، ضمن تبریک متقابل، به تشریح نحوه ادامه فعالیت مشترک طرفین پرداختند.
بعد از این نشست هم اندیشی، اعضای گروه کارآفرینی دانشگاه بزرگمهر قائنات با همراهی جناب آقای سید ناصر نوربخش، در مجموعه کارگاهی شرکت گلقند به منظور عرض تبریک و قدردانی از زحمات کارآفرین شایسته و جوان شهرستان ، جناب آقای مهندس سید سجاد صدیقی ( مدیر عامل محترم گلقند ) حضور پیدا کردند.
در این نشست و بازدید صمیمانه نیز دکتر قدرت قصابی به نمایندگی از خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات، ضمن تبریک روز ملی کارآفرینی به مچموعه گلقند به ویژه مهندس سید سجاد صدیقی ، مشاور امور فناوری و نوآوری دانشگاه، از همراهی ها و زحمات با ارزش ایشان در راستای و مشاوره ارزش آفرینی و فناوری در دانشگاه بزرگمهر قائنات با اهداح لوحی یادبود تقدیر و تشکر به عمل آورد و خواستار تداوم فعالیت های مشترک طرفین شدند.
در ادامه نیز مهندس صدیقی ضمن تبریک متقابل، به تشریح کامل عملکرد مجموعه گلقند و سهم آن در توسعه پایدار منطقه پرداختند.
 
در انتها ضمن تشکر از میزبانی سخاوتمندانه جناب سید ناصر نوربخش و مهندس سید سجاد صدیقی صدیقی ، برای این بزرگواران و همکاران محترمشان، آرزوی موفقیت بیش از پیش توام با سلامتی روز افزون را از درگاه ایزد منان خواستاریم
مطالب مرتبط