نشست هم اندیشی فی مابین دفتر فنی شرکت سیمان قاین و دانشگاه بزرگمهر قائنات

ظهر چهار شنبه 1400/06/17 نشستی با هدف تقویت وتوسعه همکاری های مشترک علمی،فناوری و پژوهشی و تعامل و همکاری بیشتر دفتر فنی شرکت سیمان قاین با دانشگاه بزرگمهر قائنات ،با حضور مهندس سید جعفر میرزازاده مدیر فنی شرکت سیمان قاین ، دکتر قدرت قصابی عضو هیئت علمی و مدیر گروه کارآفرینی، نوآوری، ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه بزرگمهر قائنات ، مهندس سید حسین میرزازاده مدیر تاسیسات شرکت سیمان قاین، مهندس قربانی مدیر بهره برداری شرکت سیمان قاین ، مهندس رمضانی عضو دفتر فنی شرکت سیمان قاین  برگزار شد.

در شروع جلسه که به میزبانی دفتر فنی شرکت سیمان قاین برگزار گردید ، طرفین به معرفی خود ، همکاران و توانایی مجموعه زیر نظر خویش پرداختند. در این جلسه که به منظور شناخت بیشتر از توانایی های علمی و صنعتی دو طرف تدارک دیده شده بود ، با معرفی و توضیح اولویت های پژوهشی مورد نیاز شرکت سیمان قاین از سمت مهندس میرزازاده ادامه پیدا نمود. و مقرر گردید تا لیست طرح های مذکور ، با اولویت بندی به منظور بررسی بیشتر به دانشگاه بزرگمهر قائنات ارسال گردد. و در صورت نیاز ، اعضاء هیئت علمی دانشگاه بزرگمهر قائنات به کمک پرسنل دفتر فنی شرکت سیمان قاین ، بازدید هایی را از صنایع پیشرو داشته باشند.

 همچنین دکتر قصابی عضو هیئت علمی دانشگاه بزرگمهر قائنات ضمن قدردانی از زحمات پرسنل شرکت سیمان قاین و اشاره به حضور درخشان این مجموعه در جبهه تولید شهرستان ، همکاری با شرکت سیمان قاین به عنوان یک صنعت بزرگ ، پویا و ریشه دار در منطقه را جزو اصلیترین برنامه های دانشگاه برشمرد و افزود با توجه به تجربیات کسب شده در مدت حضور در این مرکز امیدواریم با ارتباط بیشتر با مجموعه های مختلف شرکت سیمان به ویژه دفتر فنی و ورود به مباحث پژوهشی مورد نیاز صنعت بتوانیم نقش پررنگ تری را در رشد و تعالی منطقه ایفا نماییم. ایشان همچنین حضور افتخاری مهندسین اندیشمند و توانای شرکت سیمان قاین در دانشگاه بزرگمهر ، جهت طرح و آموزش حوزه های مختلف علوم از دیدگاه صنعتی را مغتنم شمرده و  ابراز امیدواری نمود که با ادامه داشتن این جلسات و تحکیم روابط فی مابین ، گام های موثرتری در رشد و تعالی منطقه برداشته شود.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از میهمان نوازی پرسنل محترم شرکت سیمان قاین ، برای ایشان و آن مجموعه بزرگ ، توفیق روز افزون را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

گروه کارآفرینی ، نوآوری و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه بزرگمهر قائنات