پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن روز کارمند

ه گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه به مناسبت روز کارمند پیامی را بدین شرح صادر کرد:
بسمه تعالی
روز 4 شهریورماه در ایام هفته دولت و گرامیداشت خاطره بزرگوارانی چون شهیدرجایی و شهیدباهنر به نام «روز کارمند» نامگذاری شده است. بدون تردید تلاش این قشر شریف در همه نهادها زمینه‌ساز رشد و تعالی آن سازمان است.
ادامه‌دهندگان راه شهدا و امام، امروز با اهتمام به پیگیری و احقاق اهداف بلند و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ، با سخت‌کوشی مضاعف و عمل صادقانه در عرصه خدمت به مردم گام برداشته و عزت و سربلندی کشور مرهون حضور نیروها و انسان‌های متعهدی است که در هر شرایطی بر وظیفه انسانی و دینی خود تأکید می‌نمایند.
بدون شک دانشگاه بزرگمهر قائنات به عنوان دومین دانشگاه جامع استان خراسان جنوبی همچون مراکز دیگر به پشتوانه نیروی انسانی متعهد و متخصص خود توانسته طی چند سال فعالیت خود، نقشی موثر و کارآمد در عرصه آموزش عالی داشته باشد که بی گمان بخشی از این اهداف والا، مرهون پشتکار کارکنان عزیز می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم جامعه دانشگاهی به ویژه همکاران گرانقدر دانشگاه بزرگمهر قائنات که در مسیر اعتلا و بالندگی دانشگاه از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند تبریک عرض نموده و موفقیت دولت مردمی و ایرانی قوی را در تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
امیدوارم در سایه لطف و عنایت ائمه اطهار و سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با رعایت اصول بهداشتی در دوران خاص کرونا، همگی در راه ارتقا و پیشرفت این مرزوبوم، با تکیه بر همدلی و هم افزایی گامهایی موثر برداریم.
سید احسان شکیب
رئیس دانشگاه