پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سال نو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه، با صدور پیامی حلول سال نو  و تقارن آن با بهار قرآن، را به خانواده دانشگاه بزرگمهرقائنات، تبریک گفت.


متن کامل پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی


نوروز، میراث مشترک تمدن کهن ایرانی است که فارغ از مرزهای سیاسی کشورها، وحدت و عظمت این ملت غیور را در گستره بزرگ جغرافیایی خود به رخ می کشد.
اینک نسیم خوش آهنگ قرآن، پیام آور بهاران است و در فصل میهمانی خدا و بهار قرآن به پیشواز بهار طبیعت می‌رویم تا همچون طبیعت که شکوفایی از سر می‌گیرد، روح و جانمان را از خودستایی روزگار پاک کنیم. 
در سالی که سپری شد در پرتو عنایات الهی و سایه تلاش های بی وقفه اساتید محترم، کارکنان عزیز و دانشجویان گرامی موفقیت های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی کسب گردید که جا دارد همّت بلند همه دست اندرکاران را که موجب افتخارآفرینی و سربلندی دانشگاه  شدند ارج نهاده و مراتب سپاس خود را اعلام نمایم.
اينجانب فرارسيدن سال نو را خدمت خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات تبريک عرض نموده و ضمن آرزوی بهره مندی کامل از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان، در این حلول دل انگيز بهار طبیعت و بهار قرآن، از پیشگاه خداوند سبحان، صحـت، سلامـت، سعادت و موفقیت روزافزون و «احسن الحال» را برايتان مسألت می نمایم.


بهارتان سرشار از عطر روح نواز قرآن. نوروز بر شما خجسته باد.


سید احسان شکیب 
رئیس دانشگاه