پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی

گزارش روابط عمومی، دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه در پیامی ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

 متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی 

هفته دفاع مقدس یادآور حادثه‏اى عظیم و به بار نشستن نتایجى عظیم‏تر در مسیر انقلاب ماست و هیچ‌گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

 پایان شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که با سرافرازی در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی نمودند.که امروز آنچه داریم از برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت رزمندگان غیور است که همواره باید قدردان ایثارگری‌های این عزیزان باشیم و با یادآوری روایت‌های هشت سال دفاع مقدّس و دوران پر افتخار ملتی که صبر، عزّت، وحدت و همدلی را پیشه خود ساخت تا امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد؛ ادای تکلیف نماییم.
مقارن شدن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند "دفاع مقدس" تقارنی نیکوست که فضای دانشگاه را به یاد و خاطره‌ی شهیدان والامقام، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان در"سنگر دانشگاه" یادآور عصاره های پاک انقلاب است.
هرساله با فرا رسیدن ماه مهر، عطر زندگی و طراوت در فضای دانشگاه ها دمیده می شود و این فصل میثاقی است که جویندگان علم و دانش بر مبنای آن عهد می بندند درکنار یکدیگر برای کسب علم و دانش مجاهدت کنند.
اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ادای احترام به ساحت متعالی شهدا، آغاز سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهی به ویژه اعضای محترم هیات علمی، اساتید معرز، کارکنان شریف و دانشجویان عزیز دانشگاه بزرگمهر قائنات صمیمانه تبریک گفته و برای همگان دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

سید احسان شکیب
رئیس دانشگاه