پیام رئیس دانشگاه برای حضور گسترده در انتخابات

به گزارش روابط عمومی دانشگاه. دکتر سید احسان شکیب، رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عموم هموطنان ارجمند و به ویژه جامعه دانشگاهیان فرهیخته را برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد.
متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی 

هشتم تیر، عرصه ای دیگر از افتخار آفرینی ایرانیان در نقش آفرینی برای سازندگی و شکوفایی جلوه های توسعه ایران است که با مشارکت پرشور و حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقم می خورد.
انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و تکمیل کننده حماسه حضور مردم در حماسه تشییع و بدرقه شهدای خدمت خواهد بود.
 باید بدانیم که انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است.
حضور آحاد مردم در پای صندوق های رأی، نشــانه حضور ملت شریف ایران در صحنه های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات ، باعث افزایش قدرت ملّی اســت و این پشتوانه امنیت ملی ما است.
شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری که در بیش از هزار روز خدمت جهادی و شبانه روزی  خود برای آبادی و رفاه مردم در عرصه داخلی و خارجی تلاش کرد  و مردمی بودنش تکلیف سنگین را بر عهده رئیس جمهور آینده کشور قرار داده است، لذا مسئولان کشور باید با الگو برداری از سید شهیدان خدمت برای حل مشکلات مردم و کشور در صحنه حاضر و در بین مردم باشند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، به ویژه شهید آیت الله رئیسی، شهدای هفتم تیر ماه، شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان به ویژه فرزند قائنات شهید امین زاده و تمامی شهدای سرافرازی که به بهای جان، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر فراز قله های بالندگی به اهتزاز درآوردند؛ از عموم هموطنان ارجمند و به ویژه جامعه دانشگاهیان فرهیخته برای مشارکت پرشور در انتخابات روز هشتم تیر و انتخاب رئیس جمهور اصلح برای داشتن فردایی بهتر و ایرانی سربلند، دعوت می کنم.
امید است این انتخابات با حضور گسترده مردم عزیز ایران در انتخاب فردی شایسته برای ریاست جمهوری کشور، بتواند سرفصلی امیدآفرین و گامی پرتوان در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر وطن عزیزمان باشد.

سید احسان شکیب
رئیس دانشگاه