پیام رئیس دانشگاه به مناسبت حماسه ۹دی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه ، در پیامی ۹ دی ماه؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

بسمه تعالی 

حادثه ۹ دی یک حادثه ماندنی در تاریخ ماست . مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 

حماسه ۹ دی ، آغاز ‌فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری است. نهم دی ماه ۱۳۸۸ روز دین طلبی در برابر دنیا طلبی و خروش غیرت دینی در برابر خودفروختگانی بود که می خواستند تفکرات خود را در گرد و غبار نادانی بر ملت فهیم و مسلمان تحمیل کنند و با نشانه گرفتن انسجام و وحدت ملی و اعتقادات و باورهای اسلامی، به اهداف سیاه و شیطانی خود برسند، که با غیرت دینی و شور و شعور انقلابی ملت ایران در حرکتی خود جوش، بعد از حرمت شکنی روز عاشورا و اهانت به مقدسات، بساط فتنه و فتنه‌گران برچیده شد. 

دشمنان ملت ایران و طراحان این فتنه با حمایت و هدایت استکبار جهانی و کشورهای سلطه‌جو که زخم خورده‌ی انقلاب اسلامی هستند از آن زمان تاکنون، بواسطه داشتن اهداف پلید خود، همواره درصدد ضربه به کشور ایران بوده و برای تحقق نقشه و توطئه‌هایشان، زمینه‌ها و مقدمات فراوانى را چیده‌اند که نمونه آن در اغتشاشات اخیر نیز مشاهده شد.

اینجانب به نمایندگی از دانشگاهیان دانشگاه بزرگمهر قائنات، ضمن تسلیت ایام شهادت شهیده راه ولایت حضرت فاطمه زهرا (س) که الگوی جهاد تبیین و روشنگری در دفاع از ولایت و نظام اسلامی است و سید شهیدان جبهه مقاومت سردار سپهبد پاسدار شهید؛ حاج قاسم سلیمانی، حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشته و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق نموده و با تمام توان در سنگر علم و دانش در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهند کرد.

 

سید احسان شکیب

رئیس دانشگاه