پیام رئیس دانشگاه به مناسبت حماسه 9 دی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه در پیامی حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

 امام علی (ع) در خطبه 153 نهج البلاغه فرمودند: انـسـان بـا بـصـیـرت کـسى است که بشنود و خوب بیندیشد و بنگرد و ببیند و از تجارب دنیا بهره گیرد، سپس در راه روشن حرکت کند.

در تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی، همواره ایام حساس و سرنوشت سازی وجود داشته است که حضور آگاهانه، اعجاب آور و برخاسته از بصیرت متکی بر ایمان و اراده الهی ملت ایران در این صحنه ها، حماسه هایی ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز خلق کرده.

مردم ايران اسلامي در 9 دی ماه سال 88 در تجمع بزرگ عاشورایی خود بار دیگر قهر انقلابی خود را در برابر توطئه های جبهه باطل به نمایش گذاشتند و به قدرت هاي استكبار جهاني يادآور شدند كه ملتی قدر شناس بوده و همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و در ادامه دادن راه شهيدان و امام شهيدان اهتمام جدی دارند

اینجانب به نمایندگی از خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات، ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بار دیگر با آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید بیعت نموده و با تمام توان در سنگر علم و دانش در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهیم نمود.

سید احسان شکیب

رئیس دانشگاه