پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز بسیج اساتید

دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات با صدور پیامی فرارسیدن ۳۱ خردادماه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و «روز بسیج اساتید» را گرامی داشت.
متن پیام بدین شرح است :

بسمه تعالی

۳۱ خردادماه سالروز شهادت شخصیتی شاخص، علمی، دیندار و انقلابی است که از جهات مختلف الگویی برجسته و قابل اتکاء برای جامعه، به‌ویژه اساتید و نخبگان علمی کشور به شمار می‌رود .
شهید دکتر مصطفی چمران به عنوان دانشمندی مومن و انقلابی که خود را مخلصانه و متعهدانه در خدمت اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد، اسوه و نمونه انسان متعهد دانشگاهی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی بوده است. اساتید بسیجی به تاسی از آن استاد شهید بزرگوار همواره در راستای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش نموده‌اند و به عنوان پرچم داران تفکر ناب انقلابی در دانشگاه‌ها، منویات مقام عظمای ولایت را بهترین راهبرد برای تعیین اولویت‌های فعالیت خود می‌دانند و باور دارند با اتکاء به خداوند متعال و هم‌افزایی توان و همت همه اساتید و نخبگان دانشگاهی و با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با رویکرد حل المسائلی، دستاوردهای بی‌بدیلی در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری کسب خواهند نمود و کشور را به قله کمال و تعالی خواهند رساند.
اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی دانشگاه بزرگمهر قائنات، یاد و خاطره دانشمند مؤمن و انقلابی و استاد بسیجی، شهید دکتر مصطفی چمران و فرا رسیدن روز بسیج اساتید را به تمام بسیجیان غیور، به خصوص اساتید بسیجی دانشگاه های سراسر کشور و همکاران پرتلاش خود در کانون بسیج اساتید دانشگاه بزرگمهر قائنات تبریک عرض نموده، از خداوند متعال، تحول و بالندگی روزافزون شجرۀ طیبۀ بسیج اساتید ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) و تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) مسالت دارم.

سید احسان شکیب
رئیس دانشگاه