پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز قدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات را به شرکت گسترده در راهپیمایی عظیم یوم الله قدس دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی
کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً امام علی (ع)


روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین روزها در تقویم میهن اسلامی و نمایانگر وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است. در این میعادگاه مقدس، مسلمانان جهان در صفوف به هم پیوسته، شعار آزادگی سرمی‌دهند و فریادهای کوبنده خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با صهیونیسم جنایتکار به گوش جهانیان می‌رسانند.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به ابتکار رهبر بزرگ انقلاب، امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس بنیان گذاشته شده است، یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین است که از آن باید برای بازگو کردن ابعاد جنایات رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت حامیان به ویژه کشورهای مرتجع منطقه استفاده کرد.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و شب زنده داری های روزه داران عزیز در شب های قدر، با گرامیداشت روز جهانی قدس و یاد و خاطره شهدای گرانقدر جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات را دعوت می‌نمایم بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق نموده و همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی عظیم، همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند تا آنها بداند امّت امام خمینی(ره)، تا همیشه تاریخ در کنار مردم ستمدیدۀ فلسطین خواهد بود.


سید احسان شکیب
رئیس دانشگاه


به اطلاع دانشگاهیان عزیز میرساند شروع مراسم راهپیمایی روز قدس در شهرستان قاین ساعت 11 از سه راه مسجد جامع شهرستان خواهد بود.