پیام رئیس دانشگاه به مناسبت 22 اسفند روز شهدا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، هم‌زمان با فرا رسیدن ۲۲ اسفند، روز بزرگ‌داشت شهدا، دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه در پیامی این روز را گرامی‌ داشت.

متن این پیام به شرح زیر می‌باشد:

بسمه تعالی 
«یاد شهیدان نباید در جامعه‌ی ما از ذهنیّت‌ها خارج شود یاد شهیدان را گرامی بدارید و زنده نگه دارید» مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

تاریخ بیش از چهار دهه عمر بابرکت و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران، مملو از نام شهیدانی است که با تاسی به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین‌(ع)، علم جهاد برافراشته و شهد شیرین شهادت نوشیدند. بزرگ‌مردانی که برای دفاع از ارزش‌ها و باور‌های اسلام و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و خون پاک و مطهرشان را ضامن بقای استقلال و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دادند.

نامگذاری بیست و دوم اسفند ماه به نام «روز شهید»، اقدامی ارزشمند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرصتی دوباره برای تجدید میثاق با شهیدان و آرمان های الهی امام شهیدان است.
اینجانب ضمن قبولی طاعات و عبادات ملت شریف ایران در ماه میهمانی خدا، یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی، به ویژه شهدای شهرستان قائنات را گرامی داشته و فرارسیدن روز ۲۲ اسفند بزرگداشت شهدا را به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و جامعه دانشگاهی تبریک عرض می‌نمایم.
 امید است با عبودیت ویژه در این ماه عزیز  با تاسی از سیره و روش شهدای گرانقدر، در مسیر پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم، گام‌های موثری برداریم.

سید احسان شکیب
رئیس دانشگاه