پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز کارمند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان محترم دانشگاه بزرگمهر قائنات تبریک گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه به شرح زیر می باشد:

 

بسمه تعالی

بزرگداشت هفته دولت، بزرگداشت دولتمردان بی ادعایی چون شهیدان رجایی و باهنر است که به کرسی های منصب و مسند خدمت، آبرو و اعتبار بخشیدند و با شهادت خود در راه آرمان های انقلاب اسلامی، به مکتب و معیاری از تعهد، اخلاص و جانفشانی در مسیر باورهای الهی خویش تبدیل شدند.

هفته دولت نماد وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و فرصت مغتنم، که دولت مردان در راستایی تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب به گزارش خدمت و تبیین دستاوردها و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش های مختلف بپردازند تا ابعاد مختلف خدمات دولت برای مردم شفاف سازی شود

از آنجایی که در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، نيروي انساني از شأن و منزلت بسيار والايي برخودار است، سومین روز از هفته دولت را به نام روز کارمند نامگذاری کرده اند 

 از این رو فرصت مغتنمی‌ست که از مهمترین و ارزشمندترین سرمایه کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌نمایند قدردانی شود. 

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان عزیز ( یاوران علمی ) دانشگاه بزرگمهر قائنات تبریک عرض نموده و درخواست دارم که با تاسی به شهیدان گرانقدر دولت عملکرد ان عزیزان را در پاسخگویی به دانشجویان و مردم سرلوحه سازمانی خویش قرار دهند.

از خداوند منان برای همه خدمتگزاران صدیق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفقیت، سربلندی و توفیق بیش از پیش خدمت به ملت ایران اسلامی را خواستارم.

سید احسان شکیب

رئیس دانشگاه