رقابت 932 داوطلب آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در دانشگاه بزرگمهر قائنات

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 مربوط به حوزه های شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در دانشگاه بزرگمهر قائنات برگزار می‌شود.

مدیر امور آموزشی دانشگاه بزرگمهر قائنات و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش با اعلام این خبر به روابط عمومی دانشگاه گفت: تعداد 932 داوطلب از حوزه امتحانی شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 روزهای چهارشنبه 28 تا جمعه 30 اردیبهشت سال جاری در دانشگاه بزرگمهر قائنات به رقابت می‌پردازند.

دکتر حسین صفایی‌فر با اعلام این خبر گفت: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 مربوط به شهرستان‌های قاینات و زیرکوه صبح چهارشنبه 28 اردیبهشت با تعداد 23 داوطلب زن و 41 داوطلب مرد، صبح پنج‌شنبه 28 اردیبهشت با تعداد 315 داوطلب زن و 262 داوطلب مرد و صبح جمعه 30 اردیبهشت با تعداد 128 داوطلب زن و 162 داوطلب مرد در محل دانشگاه بزرگمهر قائنات برگزار می گردد.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش افزود: تعداد 89 داوطلب چپ دست در این آزمون شرکت کرده اند که برای این داوطلبان صندلی چپ دست تدارک دیده شده است. همچنین تعداد 1 داوطلب معلول در این آزمون نیاز به منشی دارند که برای این عزیزان نیز منشی در نظر گرفته شده است.

مدیر امور آموزشی دانشگاه بزرگمهر قائنات با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در جهت آرامش خاطر داوطلبان و خانواده های آنان اظهار کرد: این آزمون با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری تعیین شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و ستاد ملی مقابله با کرونا در دانشگاه بزرگمهر قائنات برگزار می‌شود.

دکتر صفایی‌فر در ادامه از همکاری تنگاتنگ شبکه بهداشت شهرستان قائنات در خصوص نظارت بر اجرای پروتکلهای مصوب ستاد ملی کرونا در روزهای قبل از برگزاری، حین برگزاری و پس از برگزاری آزمون خبر داد و یادآور شد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی با نظارت کامل بازرسان بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قاینات انجام می‌شود.

دکتر صفایی‌فر ضمن تقدیر و تشکر از فرمانداری، نیروی انتظامی، مجموعه شهرداری و آتش نشانی، اداره برق، اداره گاز، اداره آب، شبکه بهداشت و درمان، اورژانس 115 و دانشکده پرستاری و مامایی شهرستان قائنات که در برگزاری آزمون با دانشگاه بزرگمهر قائنات همکاری دارند گفت: در این آزمون در مجموع حدود 100 نفر به عنوان عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی، عوامل ستادی و عوامل پشتیبانی در امر برگزاری آزمون همکاری خواهند داشت.

مدیر امور آموزشی دانشگاه بزرگمهر قائنات در خاتمه سخنان خود ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 از داوطلبان خواست در روز آزمون ماسک به همراه داشته باشند و غیر از کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه و چند مداد، پاک‌کن و مدادتراش، هیچ وسیله اضافه دیگری با خود به همراه نداشته باشند چرا که با توجه به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، امکان نگهداری از وسایل اضافی داوطلبان وجود ندارد.