اطلاعیه راهنمای ثبت نام دانشجویان ورودی صرفاً با سوابق تحصیلی سال 1398دانشگاه بزرگمهر
به نـام خـداوند لـوح و قلـم حقیقت نگـار وجود و عـدم
خدایی که داننده ی رازهاست نخستین سرآغاز آغازهاست
---------------------------------------------------
جهت دریافت فایل Pdf راهنمای ثبت نام آزمون سراسری 1398 اینجا را کلیک نمایید
---------------------------------------------------
راهنمای ثبت نام از پذیرفته شدگان صرفاً با سوابق تحصیلی دانشگاه بزرگمهر قائنات
سال تحصیلی 99-1398
مقطع کارشناسی پیوسته دوره های روزانه و نوبت دوم (شبانه)
به پذیرفته شدگان توصیه می شود مطالب این اطلاعیه را با دقت مطالعه نمایند
ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به پذیرفته شدگان صرفاً با سوابق تحصیلی سال 1398 دانشگاه بزرگمهر قائنات به اطلاع می رساند ثبت نام و تشکیل پرونده در دو مرحله صورت می پذیرد:
- مرحله اول )ثبت نام الکترونیکی(
به صورت غیر حضوری ( اینترنتی) از روز چهارشنبه مورخ 1398/07/10 لغایت شنبه مورخ 1398/07/13
پس از ورود به وب سایت puya.buqaen.ac.ir از لینک مربوطه که در شکل زیر قابل مشاهده است جهت
دریافت شناسه کاربری اقدام نموده و سپس وارد سامانه شوید.
توجه: اگر در دریافت شناسه کاربری با خطا مواجه شدید، با کد ملی بدون صفر ابتدایی، مجددا تلاش کنید.
حال پس از ورود، به صفحه اصلی رفته و تمامی گام های ثبت نام ( 7 گام ) را به ترتیب کامل کنید و پرینت تایید شده نهایی را دریافت نمایند.
مطالب و نکات درج شده در صفحه اصلی سامانه ثبت نام را به دقت بخوانید
پس از تکمیل هر گام با کلیک بر روی – ثبت نام دانشجویان جدید – به صفحه اصلی رفته و با کلیک بر روی دکمه – ادامه – وارد گام بعدی شوید ( مطابق تصویر زیر)
پذیرفته شدگان لازم است مدارک ذیل را اسکن و در پایگاه اینترنتی دانشگاه بارگذاری نمایند:
- اسکن کارت ملی
- اسکن کلیه صفحه شناسنامه
- اسکن عکس 4×3
- اسکن مدرک پیش دانشگاهی (داوطلبان نظام قدیم) یا فرم 602 (داوطلبان نظام جدید)
- اسکن گواهی پایان دوره سه ساله (داوطلبان نظام قدیم) یا گواهی پایان دوره دوم متوسطه (داوطلبان نظام جدید)
قبل از ارسال فایل مدرک دقت نمایید که:
- فایل مدرك از وضوح کافی برخوردار باشد .
- در صورتیکه جهت فایل افقی نیست، قبل از ارسال جهت فایل را اصلاح کنید .
- حاشیه اضافی تصویر مدرك را قبل از ارسال حذف نمایید.
- اندازه فایل باید کمتر از 500 کیلو بایت و با فرمت image/jpg باشد.
ضمناً در زمان ثبت نام الکترونیکی می بایست مبلغ 150.000 ریال به صورت الکترونیکی از طریق لینک مربوطه به وسیله کارتهای عضو شبکه شتاب بابت صدور کارت دانشجویی پرداخت شود.
دانشجویان دقت داشته باشند که بعد از تکمیل فرآیند ثبت نام الکترونیکی باید 2 برگ پرینت نهایی ثبت نام به همراه 1 برگ پرینت فرم تکمیل شده پایش سلامت روان و جسم را درهنگام ثبت نام حضوری به همراه خود داشته باشند .
داوطلبان محترم درصورتی که در هنگام ثبت نام با مشکلی مواجه شدید می توانید با تلفن دانشگاه 05631006000 - داخلی 602 و 605 تماس بگیرید
- مرحله دوم )تحویل مدارک(
کلیه پذیرفته شدگان که مرحله اول ثبت نام الکترونیکی را انجام داده اند لازم است طبق برنامه زمان بندی اعلام شده درروز یکشنبه 1398/07/14 با در دست داشتن اصل مدارك مشروحه ذیل جهت تشکیل پرونده به دانشگاه مراجعه نمایند لازم به ذکر است ثبت نام الکترونیکی در روز ثبت نام حضوری نیز امکانپذیر خواهد بود :
برنامه زمان بندی ثبت نام حضوری از پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 99 - 1398
تاریخ ثبت نام حضوری |
رشته تحصیلی |
ساعت مراجعه |
یکشنبه - 1398/07/14 |
|
صبح 8 لغایت 11:45 ظهر 12:45 لغایت 15 |
به پذیرفته شدگان اکیداً توصیه می گردد از کلیه مدارک ارائه شده به حوزه ثبت نام یک سری کپی تهیه و نزد خود نگه دارند.
مدارک لازم برای کلیه پذیرفته شدگان جهت تشکیل پرونده:
- پرینت کد رهگیری مربوط به تایید ثبت نام غیر حضوری )اینترنتی 2 برگ(
- پرینت فرم تکمیل شده پایش سلامت روان و جسم (1برگ(
- پرینت قبولی در آزمون سراسری سال 1398 (از طریق سایت سازمان سنجش(
- مدارک تحصیلی مطابق جدول ذیل :
- اصل شناسنامه و 4 برگ تصویر از تمام صفحات آن
- اصل و 4 برگ تصویر کارت ملی
- عکس 4×3 جدید 12 قطعه ( در پشت عکس ها باید مشخصات : نام و نام خانوادگی، کدملی ، تاریخ تولد و نام رشته قبولی حتما درج شود – ضمنا عکس دانشجویان دختر با حجاب کامل وسیاه و سفید باشد)
- کلیه پذیرفته شدگان )دوره های روزانه و نوبت دوم ( افراد ذکور مشمول و غیرمشمول خدمت نظام وظیفه مدارك مربوط به نظام وظیفه را همراه داشته باشند )مدارك مربوط به نظام وظیفه اعم از دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غیبت، کارت پایان خدمت یا اصل برگه ترخیص از خدمت، کارت معافیت دائم، برگه معافیت موقت در زمان اعتبار آن و هر نوع مدرکی که مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه باشد(
مدارک مورد نیاز برای دریافت تاییدیه نظام وظیفه آقایان |
|
افرادی که در سال احضار قرار دارند |
تصویر آخرین مدرك تحصیلی و درخواست تایید شده دانشگاه )ممهور به مهر اداره آموزش( و ارائه آن به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی )پلیس 10+) |
افرادی که در سال اعزام قرار دارند |
اصل برگ اعزام به خدمت و درخواست تایید شده دانشگاه و ارائه آن به دفاترخدمات الکترونیک نیروی انتظامی )پلیس + 10) |
افرادی که در حین انجام خدمت هستند |
اصل برگه ترخیص/ مرخصی از یگان محل خدمت و درخواست تایید شده دانشگاه و ارائه آن به دفاتر خدمات الکترونیک نیروی انتظامی )پلیس + 10) |
افرادی که گواهی مو قت مقطع قبل آن ها آماده نیست |
ابطال معافیت تحصیلی |
سامانه زعفران
© تمامی حقوق مادی و معنوی نزد دانشگاه بزرگمهر قائنات محفوظ است.
طراحی و توسعه توسط واحد فناوری اطلاعات دانشگاه بزرگمهر قائنات