اطلاعیه ارائه بلیط مجموعه آبی فرهنگ با تخفیف ویژه دانشجوئی

به منظور افزایش حضور دانشجویان در برنامه های ورزشی مفرح و پرکردن اوقات فراغت ایشان، مدیریت تربیت بدنی دانشگاه ضمن ارائه بلیط استفاده از مجموعه آبی فرهنگ با تخفیف ویژه دانشجوئی، نسبت به برقراری سرویس ایاب و ذهاب جهت دانشجویان دختر و پسر اقدام نموده است؛ لذا متقاضیان می توانند با توجه به نکات ارائه شده در ذیل، جهت دریافت بلیط در روزهای کاری- به جز شنبه و یکشنبه- به حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی مراجعه نمایند.

 

 ⏺ مبلغ هر بلیط با تخفیف ویژه دانشجوئی 1500 تومان می باشد.(مبلغ آزاد بلیط جهت استفاده از استخر 5000 تومان و جهت استفاده از استخر، سونا و جکوزی 7000 تومان می باشد)
⏺تمامی بلیط های ارائه شده مهمور بوده و استفاده از آن صرفاً توسط شخص دانشجو امکان پذیر خواهد بود. بدیهی است این امکان بدون همراه داشتن کارت دانشجوئی مقدور نخواهد بود.
⏺تاریخ اعتبار بلیط ها 97/01/31 می باشد.
⏺سرویس خواهران ساعت 11:45 روزهای پنجشنبه (هفته های فرد آموزشی) از محل خوابگاه دختران و سرویس برادران ساعت 15:45 روزهای جمعه (هفته های زوج آموزشی) از محل خوابگاه پسران حرکت خواهد نمود. بدیهی است تداوم و یا افزایش نوبت های سرویس دهی منوط به میزان استقبال دانشجویان خواهد بود.
⏺شیفت های پیش بینی شده جهت سرویس دهی صرفاً جهت استفاده استخر بوده و متقاضیان استفاده از سونا و جکوزی می توانند در سایر نوبت های عمومی مطابق با برنامه مجموعه آبی فرهنگ با ارائه دو بلیط مراجعه نمایند.
⏺همراه داشتن پول نقد و کارت دانشجوئی جهت دریافت بلیط الزامی است.

مدیریت تربیت بدنی