اطلاعیه شماره هفت - اعلام تاریخ پرینت كارت ورود به جلسه آزمون تأمین نیرو شرکت صنعتی و معدنی پیشگامان فولاد شرق

به اطلاع متقاضيان شركت در آزمون استخدامی آزمون تأمین نیرو شرکت صنعتی و معدنی پیشگامان فولاد شرق مي‌رساند، كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ از روز یکشنبه 1403/01/26 لغایت چهارشنبه 1403/01/29 براي مشاهده و پرينت بر روي سامانه ی ثبت نام به آدرس https://buqaen.iran-azmoon.ir/ قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به درگاه مذكور مراجعه و از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامي است.ضمناً یادآوری می گردد آزمون یاد شده در روزهای پنجشنبه 1403/01/30 و جمعه 1403/01/31 (براساس اطلاعیه شماره شش) در محل دانشگاه بزرگمهر قائنات برگزار خواهد شد.

یادآوری های مهم‌:

1. برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

2. هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود.

3. داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، ريموت کنترل، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف محسوب خواهد شد.

4. به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون ممنوع بوده و به عنوان تقلب محسوب خواهد شد.

5. برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورید.

6. حوزه آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند، بنابراین اکیداً توصیه می‌شود به غیر از موارد اعلام شده (پرینت کارت ورود به جلسه و اوراق تشخیص هویتی) از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

مطالب مرتبط