اطلاعیه شماره 3 ترم تابستان 96 دانشگاه بزرگمهر قائنات

به اطلاع کلیه دانشجویان متقاضی ترم تابستان 96 در دانشگاه بزرگمهر قائنات می رساند شروع ثبت نام و انتخاب واحد ترم تابستان از روز پنجشنبه مورخ 1396/04/01 می باشد و تا ساعت 14 روز سه شنبه 1396/04/13 ادامه می یابد. متقاضیان می بایست با مراجعه به وبسایت summer.buqaen.ac.ir از طریق گزینه ثبت نام، ثبت نام اولیه را در سامانه انجام دهند. پس از تایید مدارک ارسالی توسط آموزش، دانشجویان امکان انتخاب واحد را خواهند داشت (تایید مدارک حداکثر تا 24 ساعت پس از ثبت نام اولیه متقاضی انجام خواهد شد).

دانشجویان در روز شروع کلاسها (1396/04/17) لازم است اصل نامه میهمانی تایید شده توسط دانشگاه مبدا را به اداره آموزش دانشگاه بزرگمهر قائنات تحویل دهند.

دانشجو فقط مجاز به انتخاب واحد دروس تایید شده توسط دانشگاه مبدا می باشد.

دانشجویان پس از انجام انتخاب واحد لازم است پرداخت الکترونیکی شهریه را انجام دهند و تا زمانیکه پرداخت الکترونیکی صورت نگیرد انتخاب واحد دانشجو قطعی نخواهد بود.

ضمناً برای اطلاع از امور خوابگاه و تغذیه با شماره تماس 3-05632521181 داخلی (102) آقای حسینی تماس حاصل فرمایند.

دانشجویان دانشگاه بزرگمهر نیاز به ثبت نام اولیه در سامانه را ندارند و می توانند از طریق نام کاربری و گذرواژه سیستم پویا، انتخاب واحد دروس خود را انجام دهند. بدیهی است تایید انتخاب واحد دروسی غیر از کارآموزی و پروژه منوط به پرداخت شهریه خواهد بود.

اداره آموزش دانشگاه بزرگمهر قائنات