برگزاری لیگ فوتسال دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قائنات

برگزاری لیگ فوتسال دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قائنات

 این خبر را مهندس یعقوبی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قائنات اعلام کرد و افزود: اولین جلسه برنامه ریزی برپایی لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان قائنات صبح امروز دوشنبه 96/08/30 به پیشنهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائنات و به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای امام خمینی(ره) و با حضور نمایندگانی از این دانشگاه ها برگزار گردید.
در این جلسه مقرر شد تا لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان با مشارکت تمامی مراکز آموزش عالی متقاضی به مناسبت شانزدهم آذر ماه، روز دانشجو برگزار گردد و با توجه به در پیش بودن 22 آذر و روز شهرستان قائنات که به یاد شهدای انقلاب نامگذاری شده است، این لیگ نیز به یادبود دانشجوی شهید مهدوی الحسینی که از شهدای دانشجوی انقلاب اسلامی شهرستان قائنات است، برگزار گردد.
یعقوبی گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد در روزهای آتی جلسه ای با حضور نمایندگان سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و همچنین نماینده سازمان ورزش و جوانان به منظور بررسی دقیق تر موضوع برگزار گردد. وی همچنین از اعلام جزئیات این مسابقات طی روزهای آتی و از طریق سایت های اطلاع رسانی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی قائنات خبر داد.