جشنواره ورزش های همگانی و انتخابی مسابقات استانی

 

مسابقات همگانی
"دریافت و پرتاب فریزبی ، طناب زنی ، هفت سنگ مهارتی "

انتخابی مسابقات استانی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان جنوبی

گرامیداشت روز مهندس و روز زن

ویژه دانشجویان دختر و پسر

با بیش از هشت میلیون ریال هدایای نقدی در مرحله دانشگاهی و اعزام به مسابقات استانی و کشوری

در گروه های دو و سه نفره

 

هدایای نقدی مرحله دانشگاهی:
هدیه هریک از اعضای تیم اول: 500.000 ریال 
هدیه هریک از اعضای تیم دوم: 350.000 ریال 
هدیه هریک از اعضای تیم سوم: 250.000 ریال

 

زمان برگزاری:
آقایان :5 و 6 اسفند ماه  97 - ساعت 11:30 (گرامیداشت روز مهندس)
خانم ها :7 و 8 اسفند ماه 97 – ساعت 11:30 (گرامیداشت روز زن)

 

محل برگزاری:
محوطه دانشگاه
 
سایر توضیحات:
✅شرکت در مسابقات رایگان و بدون نیاز به ثبت نام و یا مهارت قبلی می باشد.
✅شرکت در مسابقات برای تمامی دانشجویان دختر و پسر آزاد می باشد.
✅شرکت در مسابقات به هیچ گونه مهارت ورزشی قبلی نیاز نداشته و آموزش نحوه بازی و تشریح قوانین بازی در زمان برگزاری صورت خواهد پذیرفت.
✅همراه داشتن کارت دانشجوئی جهت شرکت در مسابقه ضروری است.
✅در صورت مشارکت حداقل 6 تیم شرکت کننده در هریک از گروه های دختران و پسران، فقط تیم اول و در صورت شرکت بیش از 6 تیم و تا 9 تیم، دو تیم اول و در صورت مشارکت بیش از 9 تیم، سه تیم اول تجلیل خواهند شد.
✅ شرکت دانشجو در هر سه رشته در مرحله دانشگاهی بلامانع می باشد؛ اما در مراحل بعدی هر دانشجو فقط در یک رشته می تواند حضور یابد.
✅ تنها تیم های اول این مسابقات در هر رشته و در هرکدام از گروه های دختران و پسران به عنوان تیم دانشگاه به مسابقات استانی و در صورت کسب سهمیه به مسابقات کشوری - منوط به پذیرفتن شرایط بازیکنان تیم های ورزشی دانشگاه، دارابودن شرایط مسابقات استانی و موافقت اداره تربیت بدنی - به مسابقات مرحله بعدی اعزام خواهند شد.
✅امکان حضور دانشجویان رشته های تربیت بدنی و یا دانشجویان شرکت کننده در مسابقات ورزش قهرمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی(در سطح منطقه ای و یا المپیادها) در مسابقات فرادانشگاهی وجود نخواهد داشت.
✅مسابقات استانی رشته های مدنظر در هفته دوم و سوم اسفندماه ۹۷ در شهر بیرجند برگزار شده و مسابقات کشوری این رشته ها نیز در تابستان ۹۸ به میزبانی دانشگاه های بوعلی سینا همدان و الزهرا(س) تهران برگزار خواهد شد. لذا ضروریست شرکت کنندگان تا پایان تیرماه ۹۸ دانشجوی در حال تحصیل دانشگاه باشند.
✅ با توجه به شرایط برگزاری مسابقات در مرحله دانشگاهی، صرف کسب رتبه اول به منزله اعزام قطعی به مسابقات مرحله بعدی نبوده و موافقت اداره تربیت بدنی از حیث آمادگی های فنی و مهارتی، شرایط بازیکنان و تطابق آن با قوانین مسابقات و سایر قوانین داخلی دانشگاه ضروری خواهد بود.

 

هرگونه تغییرات و یا سایر اطلاعات مربوط به برنامه از طریق کانال معاونت دانشجوئی و فرهنگی در پیام رسان های سروش به نشانی @buqaen_scd و بله به نشانی @buqaenscd منتشر خواهد شد.
همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره تماس های 3-05631006320 ارتباط برقرار نمائید.