فراخوان اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور

مدیریت فرهنگی اجتماعی دانشگاه بزرگمهر قائنات در نظر دارد برای اولین بار نسبت به برپایی اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور ویژه تمامی اعضای محترم خانواده دانشگاه بزرگمهر قائنات اعم از اعضای محترم هیئت علمی، اساتید مدعو، کارکنان و خانواده های ایشان(در قالب یک کاروان خانوادگی) و نیز دانشجویان عزیز (در قالب دو کاروان دختران و پسران) دانشگاه در تابستان پیش رو اقدام نماید تا علاوه بر آشنایی بیشتر با رشادت های دلیرمردان عرصه جنگ و جهاد در هشت سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور، فرصتی مغتنم و ارزشمند به منظور توسعه فضای همدلی و صمیمیت در بین اعضای این خانواده بزرگ و نیز بهره مندی از نظرات و تجارب ارزشمند بزرگواران در زمینه های علمی و فرهنگی در طول این اردوی زیارتی سیاحتی فراهم آورد؛ لذا از کلیه عزیزان دعوت می شود ضمن مطالعه دقیق موارد ذیل حداکثر تا تاریخ 96/04/08 نسبت به اعلام آمادگی از طریق مراجعه حضوری به مدیریت فرهنگی اجتماعی دانشگاه (ویژه اساتید مدعو) و یا از طریق سیستم پویا، بخش فرهنگی، قسمت فرم ها و نظرسنجی (ویژه دانشجویان) اقدام نمایند.

  1. مدت زمان اردو هفت شبانه روز می باشد که برای این منظور سه بازه زمانی ذیل اعلام می گردد.

بازه زمانی سوم لغایت دهم مردادماه (ویژه دانشجویان دختر)

بازه زمانی هفتم لغایت چهاردهم مردادماه (ویژه دانشجویان پسر)

بازه زمانی هجدهم لغایت بیست و پنجم مردادماه(ویژه خانواده های اعضای هیئت علمی، اساتید و کارکنان)

  1. مسیر رفت اردو از شهرهای طبس، اصفهان، الیگودرز و مسیر برگشت از شهرهای سنندج، همدان، قم و تهران می باشد. مناطق عملیاتی مورد نظر نیز در استان های کرمانشاه و کردستان برنامه ریزی شده است.
  2. هزینه دریافتی به ازای هر نفر از دانشجویان 80  هزار تومان بوده و مابقی هزینه ها توسط دانشگاه تامین خواهد شد.
  3.  هزینه دریافتی به ازای هر نفر از اساتید مدعو (با داشتن حداقل 10 واحد درسی) و خانواده های ایشان (همسر و فرزندان) 150 هزار تومان بوده و مابقی هزینه ها توسط دانشگاه تامین خواهد شد.
  4. هزینه دریافتی به ازای هر نفر از اساتید مدعو (با داشتن کمتر از 10 واحد درسی) و خانواده های ایشان (همسر و فرزندان) 250 هزار تومان بوده و مابقی هزینه ها توسط دانشگاه تامین خواهد شد(در صورت وجود ظرفیت خالی).
  5. هزینه های ذکرشده شامل هزینه های ایاب و ذهاب، هزینه های غذایی و میان وعده، اسکان، فرهنگی و ... می باشد.
  6. اولویت اعزام با بزرگوارانی خواهد بود که سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس 3-05632521181(داخلی146) و یا شناسه تلگرامی smay0369@ ارتباط بگیرید.
گفتنی است ظرفیت اولین اتوبوس ویژه اعضای هیئت علمی، اساتید و کارکنان تکمیل شده و ثبت نام اتوبوس دوم آغاز گردیده است.