فراخوان شناسایی استعدادهای برتر ورزش همگانی

بسمه تعالی

فراخوان شناسایی استعدادهای برتر ورزشی ویژه حضور دانشجویان دانشگاه بزرگمهر قائنات در جشنواره ورزش همگانی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی خراسان جنوبی (انتخابی المپیاد ورزش همگانی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور – تابستان 98)  

 

    در راستای برگزاری مسابقات ورزش همگانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان جنوبی در بهار 98 به منظور کسب سهمیه حضور در المپیاد ورزش همگانی دانشجویان کشور در تابستان 98 و ضرورت تشکیل تیم های ورزش همگانی دانشگاه در دو  بخش دختران و پسران نهایتا تا هفته سوم اسفند ماه جاری و آغاز تمرینات ورزشی تحت نظر مربی مربوط، از تمامی دانشجویان واجد شرایط – مطابق با مفاد آمده در ذیل - دعوت می گردد به منظور اعلام آمادگی در آزمون انتخابی تیم های ورزشی دانشگاه در رشته های فوتبال(گل کوچک) و والیبال 4 نفره حداکثر تا تاریخ 15/12/1398 با مراجعه حضوری به سرکار خانم سبزیان کارشناس تربیت بدنی دانشگاه مستقر در ساختمان اداری-آموزشی، طبقه دوم، حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی در ساعات اداری نسبت به ثبت نام اقدام نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 05631006322 تماس حاصل نمایند.

** اهم نکات و شرایط مربوط به ثبت نام:

1. مسابقات طبق آئین نامه های ابلاغی با رعایت موازین و شئونات اسلامی انجام می پذیرد(آئین نامه های مدنظر متعاقباً از طریق راه های ارتباطی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد)

2. دانشجویانی می توانند در مسابقات ورزشی دانشگاهها شرکت نمایند که بر طبق آئین نامه آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشجوی رسمی شناخته شده باشند.

3. دانشجویان میهمان می بایست از دانشگاه محل تحصیل در مسابقات رسمی شرکت نمایند.

4. دانشجوی میهمان به شرطی می تواند در مسابقه ها شرکت نماید که دانشجوی تمام وقت دانشگاه میزبان باشد.

5. در مسابقات ورزش همگانی استانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی هر دانشجو حق شرکت در حداکثر یک رشته ورزشی را دارد.

6. ثبت نام افراد به منزله عضویت در تیم دانشگاه نبوده و در صورت نداشتن شرایط آموزشی و یا آمادگی حرفه ای لازم به تشخیص مربیان معرفی شده از سوی دانشگاه امکان عدم حضور در مسابقات استانی دور از انتظار نخواهد بود.

7. دانشجویان متقاضی ملزم به قبول قوانین تمرینات و شرایط اعزام های ورزشی و حضور منظم و فعالی در کلیه تمرینات، برنامه های اصلی و حاشیه ای مربوط خواهند بود.

8. دانشجویان شرکت کننده در مسابقات ورزش قهرمانی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه نه – برگزار شده در زمستان 96 – مجاز به شرکت در مسابقات استانی نخواهند بود.

9. زمان و مکان آزمون عملی متعاقبا از طریق کانال معاونت دانشجوئی و فرهنگی در پیام رسان های سروش به نشانی buqaen_scd@ و بله به نشانی buqaenscd@  منتشر خواهد شد.

دستور العمل چهارمین المپیاد ورزش های همگانی 

 

اداره تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قائنات