فراخوان مهم شناسایی استعدادهای برتر ورزش قهرمانی

بسمه تعالی

فراخوان شناسایی استعدادهای برتر ورزش قهرمانی

ویژه اولین حضور دانشجویان دانشگاه بزرگمهر قائنات در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور

 

    در راستای برگزاری مسابقات منطقه ای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در نیمه دوم سال جاری به منظور کسب سهمیه حضور در چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در تابستان 1397و ضرورت تشکیل تیم های ورزشی دانشگاه در دو  بخش دختران و پسران نهایتاً تا هفته سوم مهرماه جاری و آغاز جدی تمرینات ورزشی تیم ها تحت نظر مربی مربوط، از تمامی دانشجویان واجد شرایط دعوت می گردد به منظور اعلام آمادگی جهت شرکت در آزمون انتخابی تیم های ورزشی دانشگاه در رشته های ذیل حداکثر تا تاریخ 96/07/21 از طریق سامانه پویا/ فرهنگی و اجتماعی/ فرم ها نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

همچنین در صورت وجود هرگونه سوالی می توانید در ساعات اداری (7:15 لغایت 15:15 هر روز به جز روزهای پنجشنبه و جمعه) به سرکار خانم سبزیان کارشناس تربیت بدنی دانشگاه (ساختمان اداری-آموزشی، طبقه دوم، اتاق مدیر تربیت بدنی) مراجعه نموده و یا با شماره تماس 3-05632521181، داخلی 146 تماس حاصل نمائید.

عناوین رشته های ورزشی چهاردهمین المپیاد ملی ورزش قهرمانی دانشجویان کشور

دو و میدانی والیبال بسکتبال هندبال- بدمینتون تنیس روی میز کاراته تکواندو فوتسال- شنا-تیراندازی

دختران

دو و میدانی والیبالهندبال- بسکتبال بدمینتون تنیس روی میز جودو تکواندو فوتسال شنا کشتی(آزادوفرنگی)

پسران

 


اهم نکات و شرایط مربوط به ثبت نام:

  1. مسابقات طبق مقررات بين المللي و ضوابط داخلي با رعايت موازين و شئونات اسلامي انجام مي پذيرد.
  2. دانشجوياني مي توانند در مسابقات ورزشي دانشگاهها شركت نمايند كه بر طبق آئين نامه آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري دانشجوي رسمي شناخته شده باشند.
  3. دانشجوياني كه در نيمسال اول فارغ التحصيل مي شوند تا آخر اسفند ماه همان سال(1396) و دانشجوياني كه در تيرماه فارغ التحصيل مي شوند تا اول مهرماه 1397 حق شركت در مسابقات را دارند.
  4. دانشجوياني كه به دلايل مشكلات آموزشي و انضباطي از تحصيل منع گرديده يا در مرخصي تحصيلي به سرمي برند و یا دارای محکومیت و اخطار کتبی از شورای انضباطی هستند، حق شركت در مسابقات را ندارند.
  5. دانشجويان ميهمان مي بايست از دانشگاه محل تحصيل در مسابقات رسمي شركت نمايند.
  6. دانشجوي ميهمان به شرطي مي تواند در مسابقه ها شركت نمايد كه دانشجوي تمام وقت دانشگاه ميزبان باشد.
  7. در مسابقات قهرماني دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور هر دانشجو حق شركت در حداكثر دو رشته ورزشي را دارد.
  8. در صورتيكه مسابقات قهرماني دانشگاهها به صورت المپياد و چند رشته همزمان برگزار گردد، هر دانشجو فقط حق شركت در يك رشته ورزشي را دارد.
  9. با توجه به سطح بالای مسابقات، از ثبت نام دانشجویان صرفاً علاقه مند و مبتدی ممانعت خواهد شد. بدیهی است دانشجویانی که دارای مدارک و سوابق ورزشی در رشته های ذکرشده باشند، در اولویت ثبت نام خواهند بود؛ لذا همراه داشتن مدارک مربوط در زمان ثبت نام ضروری است.
  10. ثبت نام افراد به منزله عضویت در تیم دانشگاه نبوده و در صورت نداشتن شرایط آموزشی و انضباطی و یا آمادگی حرفه ای لازم به تشخیص مربیان معرفی شده از سوی دانشگاه و نیز به حدنصاب نرسیدن اعضای تیم، امکان عدم ثبت نام و یا عدم تشکیل تیم دور از انتظار نخواهد بود.
  11. دانشجویان عضو تیم ملزم به قبول قوانین تیم و حضور فعال در کلیه برنامه های اصلی و حاشیه ای تیم خواهند بود.
  12. زمان و مکان آزمون عملی متعاقباً از طریق کانال تلگرامی تربیت بدنی دانشگاه به نشانی https://t.me/buqaen_sport منتشر خواهد شد.