پائیز ورزشی در بزرگمهر

پائیز ورزشی در بزرگمهر

طرح برگزاری کلاس های آموزشی ورزشی

(ویژه اساتید ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه بزرگمهر قائنات)

 

    به دنبال اولین تجربه حضور دانشجویان دانشگاه بزرگمهر قائنات در رقابت های ورزش قهرمانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 9 کشور در زمستان 1396 و مشاهده برخی مشکلات و معایب و با هدف ارتقای کیفیت ورزش قهرمانی دانشگاه، استعدادیابی ورزشی(اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان) و پرکردن اوقات فراغت دانشجویان، طرح "پائیز ورزشی" ویژه برگزاری کلاس های آموزش برخی رشته های ورزشی منطبق با ظرفیت های موجود شهرستان با جزئیات ذیل از سوی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه برگزار می شود.

لذا بدینوسیله از کلیه دانشجویان عزیز دعوت می شود ضمن مطالعه دقیق نکات آمده در ذیل، نسبت به ثبت نام از راه های ذکر شده حداکثر تا پایان وقت اداری سه شنبه 97/07/24 اقدام نمایند.

کلیات طرح:

در این طرح تلاش شده است با توجه به نبود فضا و تجهیزات تخصصی ورزشی در دانشگاه و ایجاد مزیت های نامبرده در ذیل در راستای تامین اهداف ذکر شده، ضمن شناسایی فضاهای مجهز و مربیان ورزشی مجرب شهرستان و انجام رایزنی های اولیه با ایشان نسبت به اخذ تخفیف اولیه جهت استفاده دانشجویان از کلاس های در حال برگزاری اقدام نموده و متناسب با تخفیف ارائه شده از سوی باشگاه ها، 50 تا بیش از 75 درصد هزینه های باقیمانده به ازای هر نفر را از محل اعتبارات تربیت بدنی دانشگاه تامین نماید تا ضمن ارج نهادن به نیات خیرخواهانه مربیان ورزشی طرف قرارداد و توسعه رشته های ورزشی مربوط، شرایط حضور حداکثری دانشجویان و دیگر اعضای خانواده محترم دانشگاه بزرگمهر قائنات در کلاس های ورزشی را فراهم آورد.

مزایای طرح حاضر در مقایسه با کلاس های ورزشی برگزار شده در سال های اخیر

* افزایش تنوع رشته های ورزشی از 2 رشته به 9 رشته

* گسترش کمی جامعه هدف

* تفکیک کلاس های ورزشی از تمرینات تیم های ورزشی دانشگاه و نتیجتاً افزایش سطح حرفه ای تیم های دانشگاه

* افزایش تعهد جامعه هدف نسبت به حضور منظم در کلاس ها به جهت پرداخت بخشی از هزینه های مربوط و همچنین نظارت بیشتر از سوی دانشگاه و مربیان

* افزایش سطح کیفی کلاس ها به جهت بهره گیری از فضای مناسب، مربیان مجرب و تجهیزات تخصصی

* و ....

تسهیلات پیش بینی شده جهت طرح:

* جذب تخفیف های 50 تا بعضاً 100 درصدی از باشگاه های طرف قرارداد و تامین 50 تا 75 درصدی مابقی هزینه ها از محل اعتبارات تربیت بدنی دانشگاه

* تامین سرویس رفت و برگشت جهت حضور در کلاس ها با نصاب حداقل 10 نفر شرکت کننده در هر کلاس به جز بدنسازی (ویژه دانشجویان دختر خوابگاهی)

* اولویت شرکت کنندگان در طرح جهت عضویت در تیم های ورزشی دانشگاه منوط به داشتن مهارت های اخلاقی و حرفه ای لازم

سایر نکات مهم

* شرکت در کلاس های ورزشی به منزله عضویت شخص در تیم های ورزشی دانشگاه و بهره مندی از تسهیلات ویژه بازیکنان تیم ها نبوده و روال عضوگیری تیم های ورزشی، تمرینات تیم ها و حمایت های مالی و معنوی دانشگاه از آن، به صورت کاملا مجزا از فروردین ماه 1398 و با انجام آزمون های حرفه ای آغاز خواهد شد.

* شخص مجاز به حداکثر 2 جلسه از12 جلسه غیبت در ماه می باشد. بدیهی است در غیر اینصورت، هزینه کامل جلسات غائب (بدون لحاظ تخفیفات اعمال شده) از شخص اخذ خواهد شد. در این خصوص مربی هر کلاس و کارشناسان حوزه معاونت دانشجوئی و فرهنگی نسبت به اعمال نظارت اقدام خواهند کرد.

* حضور در تمامی کلاس های ورزشی منطبق با قوانین جاری هر کلاس برای تمامی ورزشکاران بوده و تفاوتی بین دانشجویان دانشگاه با سایر شرکت کنندگان در کلاس نخواهد بود.

* هزینه دریافتی جهت رشته شنا بابت یک دوره کامل(مقدماتی یا پیشرفته) می باشد.

* بنا به مذاکرات اولیه صورت گرفته با مربیان کلاس های ورزشی مربوط به رشته های فوتسال و شنا، این کلاس ها تنها در صورت رسیدن به حد نصاب 10 نفر تشکیل خواهد شد.

* در صورت اعلام آمادگی سایر هیئت های ورزشی و یا مربیان در خصوص برگزاری کلاس های فوق و یا سایر کلاس های ورزشی با هزینه کمتر از هزینه های اعلام شده و یا سایر تسهیلات مازاد بعد از انتشار این فراخوان، دانشگاه مجاز به تغییر کلاس ها و اعلام موضوع به دانشجویان و برگشت مازاد هزینه واصله خواهد بود.

* امکان ثبت نام شخص و حمایت دانشگاه از وی در چندین رشته ورزشی فراهم می باشد. بدیهی است دانشگاه مسئولیتی در قبال تداخل برنامه زمانی کلاس ها نخواهد داشت.

مهلت ثبت نام:

سه شنبه 97/07/24

نحوه ثبت نام:

* مراجعه حضوری به حوزه معاونت دانشجوئی و فرهنگی

* ثبت نام اینترنتی از طریق سامانه مسابقات دانشگاه به نشانی contest.buqaen.ac.ir

کسب اطلاعات بیشتر:

مراجعه حضوری به حوزه معاونت دانشجوئی و فرهنگی و یا تماس با شماره 05631006322