اردوی دانشجویی مشهد مقدس، رویدادی بی سابقه

برای اولین بار در دانشگاه بزرگمهر قائنات، دانشجویان ورودی سال 1396 این دانشگاه "فصلی نو" از زندگی خود را با زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) در قالب اردویی سه روزه با عنوان "فصلی نو" در مشهد مقدس آغاز خواهند کرد.
همچنین اعضای شوراهای مرکزی گروه های دانشجویی اعم از انجمن های علمی، انجمن ورزشی، کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی و هیئت دانشجویی نیز به طور همزمان الفبای کار تشکیلاتی را در اردوی سه روزه "الف تا ی" در مشهد مقدس خواهند آموخت.

این مطلب را مهندس یعقوبی مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بزرگمهر قائنات گفت و افزود: در این اردوها ضمن پیش بینی برنامه های زیارتی و سیاحتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، کارگاه های آموزشی، نشست های صمیمانه با اساتید و ... نیز پیش بینی شده است.

وی از دانشجویان خواست جهت دریافت بلیط حرکت و امضاء رضایت نامه شرکت در اردوهای مذکور که در تاریخ 19 تا 21 مهرماه جاری برگزار خواهد شد، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 11 و 12 مهر ماه با همراه داشتن کارت دانشجویی، شخصا به مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مراجعه فرمایند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قائنات همچنین اضافه کرد اطلاعات بعدی مربوط به اردو نظیر زمان و مکان دقیق حرکت، شماره اتوبوس ها، لوازم مورد نیاز همراه و ... متعاقبا از طریق کانال تلگرامی دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

برخی نکات مربوط به اردوهای دانشجویی "فصلی نو" و " الف تا ی"


* حضور تمامی دانشجویان ذکر شده الزامی است و هزینه اردو تحت هیچ شرایط عودت داده نخواهد شد.

* اردوی سیاحتی، زیارتی و تشکیلاتی "الف تا ی" ویژه اعضای شوراهای مرکزی گروه های دانشجویی رایگان بوده و صدور احکام مسئولیت ایشان منوط به حضور در اردو خواهد بود.

* غیبت های آموزشی تمامی دانشجویان ذکرشده در روز چهارشنبه مورخ 96/07/19 موجه خواهد بود.

* دریافت بلیط الزامی است و از همراه نمودن دانشجویان بدون بلیط و کارت دانشجویی با کاروان اکیدا ممانعت خواهد شد.