شرکت دانش بنیان زیست سوخت قهستان

48

نام واحد : شرکت دانش بنیان زیست سوخت قهستان

شرکت دانش بنیان زیست سوخت قهستان

سرپرست : مهندس فرهاد فخیم زاده

حوزه فعالیت : تولید سوخت و آتش افروز های زیستی

تاریخ شروع فعالیت : 01 آذر 1401

تعداد اعضا : 7

تعداد محصول : 8

شماره تماس : 09155625952

سایت : http://sabzatour.ir

وجود منابع گسترده حامل های انرژی در مهین عزیزمان، منجر گردیده تا برای تامین انرژی بخش های مختلف مورد نیاز خود، کمتر به سراغ سوخت های زیستی برویم. و از این حیث کمی عقب تر از ممالک پیشرفته دنیا حرکت کنیم. با وجود این منابع گسترده در کشورمان و باتوجه به قیمت بالای تمام شده سوخت های زیستی، تولید آن در ایران مقرون به صرفه به نظر نمی رسد. اما با توجه به ابتکاراتی که شرکت دانش بنیان زیست سوخت قهستان به عمل آورده، با فرآوری مستقیم سوخت زیستی به 6 عدد محصول آتش زا (مایع آتش زا، ژل آتش زا و ... ) ، تولید و استفاده از این نوع از سوخت ها را در ایران مقرون به صرفه نموده است. لذا با این ابتکارات، کشور عزیزمان ایران نیز در رده کشورهای تولیدکننده و مصرف کننده سوخت های زیستی قرار می گیرد که در جای خود می تواند کمک شایانی به حفظ محیط زیست و استفاده کمتر از منابع نفتی نماید.

شرکت دانش بنیان زیست سوخت قهستان ، اولین و تنها تولید کننده آتش افروز های زیستی، با همت تعدادی از جوانان دانش آموخته و با هدفت کمک به حفظ محیط زیست و تبدیل دانش آکادمیک به فناوری تجاری در آذر ماه 1400 تاسیس و در اسفند همان سال موفق به کسب امتیاز دانش بنیانی گردید.
واحد تولید و مدیریت این شرکت هم اکنون در پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، مرکز رشد واحدهای فناور قاین و واحد تحقیق و توسعه آن در مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه بزرگمهر قائنات مستقر می باشد.
هدف اصلی این شرکت، کمک به توسعه و حفظ میحط زیست از طریق تولید محصولات آتش افروز زیستی می باشد. این محصولات در این شرکت، برپایه سوخت های زیستی و مواد پسماند تولید می شوند و سازگار با محیط زیست و سلامت انسان می باشند.


جهت آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت، می توانید از قسمت ذیل، کاتالوگ هر محصول آن را دانلود نمایید.