افتتاحیه اولین دوره از بوت کمپ های آموزشی پایتون و فتوشاپ قاین

در عصر روز شنبه مورخ 26/04/1400 با حضور بیش از 100 نفر از علاقه مندان به دوره های مهارت آموزی پایتون و فتوشاپ و با رعایت پروتکل های بهداشتی ، آیین افتتاحیه اولین دوره از بوت کمپ های آموزش پایتون و فتوشاپ قاین در محل دانشگاه بزرگمهر قائنات برگزار گردید.

هدف از برگزاری این برنامه ، شرح شیوه نامه برگزاری بوت کمپ های آموزش پایتون و فتوشاپ بوده که توسط مدیر عامل شرکت مهام و مدرسان دوره های آموزشی بیان گردید. در ادامه نیز مدیر مرکز مهارت آموزی دانشگاه بزرگمهر قائنات ، ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به میهمانان جلسه ، از اقدامات دانشگاه بزرگمهر قائنات برای حرکت در مسیر دانشگاه نسل سوم یعنی دانشگاه جامعه محور و کارآفرین سخن به میان آورد. و ابراز امیدواری نمود که شاهد فعالیت گروه های دانشجویی بیشتری در دانشگاه بزرگمهر قائنات باشیم.

بوت کمپ های آموزشی نام برده شده در راستای حمایت دانشگاه بزرگمهر قائنات از گروه ها و هسته های فناور دانشجویی مستقر در دانشگاه به همت مجموعه مهام به اجرا در آمده است. برگزاری این دوره ها به طور کامل بر عهده مجموعه مهام بوده و دانشگاه بزرگمهر با در اختیار گذاشتن توان فیزیکی و امکانت مجموعه خود ، نقش حمایت گر از جوانان اندیشمند و فعال در مجموعه مهام را دارد.

در انتها نیز ضمن آرزوی موفقیت بیش از پیش برای جوانان فعال در مجموعه مهام ، امیدورایم که به همت جوانان نیک اندیش منطقه و دانشجویان فعال دانشگاه بزرگمهر قائنات شاهد حضور فعالیت گسترده این عزیزان در محل مرکز نوآوری و مهارت آموزی دانشگاه بزرگمهر قائنات برای آبادانی بیش از پیش منطقه  و میهن عزیزمان باشیم.

 

گروه کارآفرینی ، نوآوری و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه بزرگمهر قائنات