دیدار رئیس دانشگاه با مدیر عامل شرکت سیمان قاین

صبح روز چهار شنبه مورخ 1400/07/07 دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه به همراه  دکتر مهدی بقراطی، مدیریت پژوهشی و فناوری اطلاعات، دکتر قدرت قصابی مدیر گروه کارآفرینی، نوآوری و ارتباط با صنعت و جامعه، دکتر حسین صفایی فر، مدیر امور آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و  اعضای هیات علمی دانشگاه بزرگمهر قائنات با حضور در شرکت سیمان قاین با مهندس خلقی مدیر عامل این شرکت دیدار کردند.

 

در ابتدای  این دیدار مهندس خلقی، مدیر عامل شرکت سیمان قاین بر اهمیت امر تحقیقات و پژوهش در صنعت اشاره کرد و افزود: کارخانه سیمان قاین محلی مناسبی برای یاددهی و یادگیری است.

مهندس خلقی بر همین مبنا این صنعت را محلی مهیا و مناسب جهت پذیرش اعضای هیات علمی دانشگاه  در قالب فرصت مطالعاتی و دانشجویان این دانشکاه در قالب طرح کارآموزی دانست.

وی در  انتها نیز به  راه اندازی آزمایشگاه بتن مشترک فی مابین دانشگاه بزرگمهر قائنات و شرکت سیمان قاین اشاره کرد و  ابراز امیدواری کرده بتوانیم در راستای  ارتباط پایدار و عملیاتی میان صنعت و دانشگاه تفاهم نامه همکاری  صورت پذیرد

دکتر سید احسان شکیب، رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات، در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات پرسنل محترم شرکت سیمان قاین، این صنعت کهن را مایه افتخار منطقه دانسته و  از مهندس خلقی ، مدیر عامل این شرکت جهت بازدید از امکانات و توانایی های دانشگاه بزرگمهر قائنات دعوت نمودند

وی دیدگاه و منش مدیر عامل شرکت سیمان قاین را قابل تقدیر دانسته و ضمن تشکر از  ایشان ابراز امیدواری کردند، که این دیدگاه و روش مدیریتی در تمامی بخش های مختلف صنعت کشور عزیزمان ایران فراگیر شود.

دکتر قصابی، مدیر دفتر کارآفرینی ، نوآوری و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه، در ادامه، ضمن قدرادنی از زحمات پرسنل شرکت سیمان قاین به ویژه مهندس خلقی و مهندس میرزازاده، به عنوان طرح های پژوهشی که پس از نشست با عوامل دفتر فنی این شرکت اشاره کرد و افزود: دانشگاه بزرگمهر قائنات آمادگی خود را جهت  انجام این طرح های اعلام می دارد.

 

گفتنی است که پس از این نشست شرکت کنندگان از  خط تولید و کارگاه های شرکت سیمان قاین در راستای آشنایی با مشکلات این صنعت بازدید کردند.

 

گروه کارآفرینی ، نوآوری و ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه بزرگمهر قائنات

مطالب مرتبط