دیدار رئیس دانشگاه از شرکت خوشه سرخ شرق

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر سید احسان شکیب رئیس به همراه دکتر قصابی رئیس گروه کار آفرینی و  ارتباط با صنعت دانشگاه صبح  چهارشنبه 24خرداد 1402 با حضور در شرکت خوشه سرخ شرق با خانم مهندس پیربداغی مدیر عامل شرکت دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار دکتر شکیب ضمن ارائه گزارشی از رشته ها، امکانات و پتانسیل دانشگاه بزرگمهر قائنات بر لزوم و اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت تاکید کرد.

وی در ادامه به ماموریت دانشگاه در راستای صنایع مرتبط با زرشک و زعفران  اشاره کرد و گفت : دانشگاه آمادگی همکاری خود در را زمینه های علمی و پژوهشی با صنایع مرتبط با این حوزه ها، اعلام می دارد.

دکتر شکیب در پایان در خصوص طرح بورسیه صنعتی دانشجویان با بنیاد نخبگان توضیحاتی را بیان نمود.

در ادامه مهندس پیربداغی، مدیرعامل شرکت خوشه سرخ ضمن خوشامد گویی، از حضور دانشگاهیان در مجموعه خود ابراز خوشنودی کرده و گفت:  شرکت خوشه سرخ تنها تولید کننده کنسانتره زرشک در جهان بوده و رسالت آن معرفی زرشک به دنیا می باشد لذا در این راستا تلاش های زیادی صورت گرفته است.

وی در ادامه اولویت های پژوهشی مورد نظر مجموعه، از قبیل روش های لازم جهت کاهش مصرف انرژی و مشکلات موجود در خط تولید را بیان  و ابراز امیدواری کرد با ارتباط بیش‌تر دانشگاه و صنعت این مشکلات برطرف شود.