برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش حوزه قائنات و زیرکوه در دانشگاه بزرگمهر قائنات

دکتر مهدی مودودی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بزرگمهر قائنات و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای رشته های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی حوزه قائنات و زیرکوه در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه با اعلام این خبر گفت : این آزمون با شرکت 1540 متقاضی در صبح جمعه 8 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه بزرگمهرقائنات برگزار خواهد شد.

دکتر مودودی با بیان این که 1202 نفر از متقاضیان زن و 338 نفر مرد هستند گفت: خواهران در دانشگاه بزرگمهر قائنات و برادران در حوزه فرعی و در دانشگاه پیام نور با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که تعداد 16 نفر از این داوطلبین دارای معلولت هستند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در این دانشگاه ضمن تقدیر وتشکر از فرمانداری، دانشگاه پیام نور قاین ، نیروی انتظامی ،مجموعه شهرداری وآتش نشانی ،اداره برق،شبکه بهداشت ودرمان، اورژانس115 که در برگزاری آزمون با دانشگاه بزرگمهر قائنات همکاری دارند گفت: امسال در مجموع حدود 180 نفر از عوامل اجرایی در داخل حوزه امتحانی،عوامل ستادی وپشتیبانی در امر برگزاری آزمون همکاری خواهند داشت.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه بزرگمهر قائنات ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان از داوطلبین عزیز خواست تا یک ساعت زودتر از زمان مشخص شده در کارت ورود به جلسه، به همراه ماسک ،کارت ورود به جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و چند مداد، پاک‌کن و مداد تراش حضور یابند و از آوردن وسایل اضافه دیگری اجتناب نمایند، چرا که امکان نگهداری از وسایل اضافی داوطلبان با توجه به خطر شیوع کرونا برای خود داوطلب و عوامل اجرایی مشکل ساز خواهد بود