تقدیر از روان‌شناسان و مشاوران دانشگاه

به گزارش روابط عمومی، ظهر امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 به مناسبت روز روان‌شناس و مشاوره، دکتر سید احسان شکیب، رئیس و دکتر مختار انصاری، معاون دانشجویی وفرهنگی و دکتر مرتضی کشاورزی ولدانی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه با حضور در مرکز مشاوره، بهداشت و سبک زندگی اسلامی دانشگاه، ضمن تبریک این روز، از تلاش‌ها و خدمات مشاوران و کارکنان مرکز با اهدای لوح قدردانی کرد.

دکتر سید احسان شکیب رئیس دانشگاه در ابتدا این دیدار ضمن قدردانی از مدیر، کارشناس و مشاوران مرکز مشاوره، بهداشت و سبک زندگی اسلامی دانشگاه در مورد ویژگی های روان شناسان و اهمیت آنها در ارتقاء سلامت روان دانشجویان مطالبی بیان نمودند.
وی با بیان اینکه ورود به دانشگاه و شروع زندگی دانشجویی ممکن است تغییراتی در عرصه های مختلف زندگی برای فرد به وجود آورد خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره  باید علاوه بر ارائه خدمات مشاوره ای، حس اعتماد، امنیت و آرامش برای دانشجویان ایجاد نماید تا خدمات ارائه شده موثر واقع شود.
دکتر شکیب ضمن اعلام پشتیبانی هر چه بیشتر از مرکز مشاوره، بهداشت و سبک‌زندگی، ارائه خدمات در سراهای دانشجویی و دسترسی آسان به مشاوران را از مهمترین رسالتهای مرکز مشاوره دانست و به برگزاری کارگاهها و برنامه های آموزشی براساس نیاز دانشجویان تاکید کرد.

در پایان از تلاش‌ها و خدمات مشاوران و کارکنان مرکز با اهدای لوح قدردانی کردند.