نشست دانشگاه با صنعتگران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بزرگمهر قائنات، ظهر روز یکشنبه (18 تیرماه 1402) دکتر سید احسان شکیب به همراه دکتر مودودی معاون آموزشی و پژوهشی و دکتر قصابی رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه در نشستی با صنعتگران شهرستان که در محل فرمانداری با حضور دکتر محمدی فرماندار و حجت جانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت  شهرستان قائنات برگزار شد، شرکت کردند.

در ابتدای این نشست دکترسید احسان شکیب رئیس دانشگاه بزرگمهر قائنات، به پتانسیل و توانمندی ها دانشگاه خصوصا در حوزه فناوری اطلاعات اشاره و ضمن تاکید بر ارتباط موثر و مداوم بین دانشگاه با صنایع شهرستان گفت: دانشگاه بزرگمهر قائنات با حضور اعضای هیئت علمی جوان و متخصص، آمادگی همکاری در انجام طرح های تحقیقاتی با صنایع را دارد.
وی در ادامه طرح بورسیه صنعتی برای صنایع را تشریح کرد.

مهندس کاظمی مدیرعامل نیروگاه گازی شهید کاوه شهرستان قائن در این جلسه به همکاری نیروگاه شهید کاوه و دانشگاه بزرگمهر قائنات اشاره کرد و گفت: اولویت های پژوهشی نیروگاه در کمیته تحقیقات که اعضای هیات علمی دانشگاه در آن عضو هستند تعیین گرده است.
وی همچنین به جذب نیرو نخبه مطابق آیین نامه وزارت نیرو اشاره و توضیحاتی ارائه کرد

مهندس ایزدی با استقبال ازحضور دانشجویان به صورت کارآموز در مجتمع فولاد قاین گفت: مجتمع فولاد قاین در نظر دارد برای رفع مشکلات واحدهای خود به صورت عناوین پژوهشی با دانشگاه بزرگمهر قائنات همکاری نمایند.

در انتهای جلسه دکتر محمدی فرماندار شهرستان قائنات ضمن قدردانی از حضور دانشگاهیان و فعالان صنعتی شهرستان ضمن تاکید به ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و صنعت گفت: لازم است نیازسنجی و نیرو مورد نیاز واحدهای صنعتی از طریق اداره صنعت و معدن انجام و به دانشگاه اعلام شود
وی طرح بورسیه صنعتی را طرحی بسیار مفید دانست و از صنایع خواستند که از این طرح حمایت کنند.

 

مطالب مرتبط